پوگبا در رئال مادرید ؟ + عکس

پوگبا در رئال مادرید ؟ + عکس
کدخبر : 1487

مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا، مدعی شد که رئال مادرید در تابستان به شدت خواهان جذب پوگبا بود اما منچستریونایتد به این بازیکن اجازه جدایی نداد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت. از یوونتوس و مهم تر از آن رئال مادرید به عنوان مشتریان جدی این ستاره فرانسوی یاد می شد و حتی او تا آستانه انتقال به مادرید نیز پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و پوگبا در جمع شیاطین سرخ ماندگار شد.

حالا و با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی، دوباره شایعات درباره پل پوگبا افزایش یافته و گفته می شود که او قصد دارد این بار انتقال خود به رئال مادرید را نهایی کند؛ مینو رایولا اما حالا نسبت به اتفاقات گذشته و شایعات درباره پوگبا واکنش نشان داده است. مدیر برنامه های ستاره فرانسوی منچستریونایتد گفت: " پل دوست دارد همیشه موفق و خوشحال باشد و برای خود و تیمش افتخار کسب کند. او دوست دارد به همه این اتفاقات در منچستریونایتد برسد. بله رئال مادرید به شدت خواهان جذب پوگبا بود اما منچستریونایتد به او اجازه جدایی نداد ولی من اصلا قصد ندارم در این باره حاشیه ساز شوم. خود او نیز هیچ حاشیه ای ایجاد نکرد."

رایولا در ادامه گفت: " پل شخصیت فوق العاده ای دارد و اصلا نمی خواهد مانند بسیاری از بازیکنان، مسائل را بزرگ کند. باز هم می گویم رئال مادرید به پل علاقه داشت اما یونایتد اجازه جدایی نداد و من بابت این اتفاق متاسف هستم چرا که پل فرانسوی است و سرمربی رئال یعنی زیدان نیز یکی از بزرگان تاریخ این کشور به حساب می آید."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه