گواردیولا به بارسلونا نمی رود ؟ + عکس

گواردیولا به بارسلونا نمی رود ؟ + عکس
کدخبر : 1502

با وجود شایعاتی که درباره عدم تمایل پپ گواردیولا به تمدید قراردادش با سیتی وجود دارد، او به صورت تلویحی تمدید با سیتی را تایید کرد و گفت باید نشان دهد که استحقاق تمدید قرارداد را دارد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، از قرارداد فعلی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با این تیم 18 ماه باقی مانده و او بر خلاف یورگن کلوپ که چندی پیش قراردادش با لیورپول را 5 سال تمدید کرد تا کنون از تمدید قرارداد خود سر باز زده است. ولی پپ حالا به صورت تلویحی از تمدید قراردادش با سیتی گفته ولی می‌گوید او باید ثابت کند که استحقاق تمدید قرارداد با این باشگاه را دارد.

 

 

گواردیولا که در دو فصل گذشته موفق شد سیتی را دو بار پیاپی قهرمان لیگ برتر کند و فصل گذشته در یک موفقیت تاریخی هر سه جام انگلیس را بدست آورد، می‌گوید منتی بر باشگاه ندارد و باید ثابت کند که لیاقت تمدید قرارداد با سیتیزن‌ها را دارد. این در حالی است که سیتی در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد و تکرار قهرمانی دو فصل گذشته برایش تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. گواردیولا در عین حال معتقد است که انتقال دستیارش آرتتا به آرسنال هم مشکلات او را بیشتر خواهد کرد.

 

 

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت:" من یک سال دیگر قرارداد دارم و برای اینکه قراردادم را تمدید کنم باید نشان دهد که استحقاقش را دارم. مربی باید نتیجه بگیرد و در این باشگاه شما چاره‌ای جز برنده شدن ندارید".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما قبلا هم در این باره  صحبت کرده‌ایم که فوتبال خیلی تغییر کرده. مربی‌ها حتی در این کشور به شدت تغییر کرده‌اند. در همین چهار پنج ماه اخیر چند مربی اخراج شدند؟ بله، به همین خاطر است که ما باید آرام و صبور باشیم و کارمان را بکنیم".

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه