پاتوسی با پرسپولیس به توافق رسید !

پاتوسی با پرسپولیس به توافق رسید !
کدخبر : 1590

شنیده‌ها حاکیست باشگاه پرسپولیس به جمع تیم‌های خواهان «آیاندا پاتوسی» هافبک فصل قبل استقلال تهران اضافه شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شنیده های اخیر در مورد نقل وانتقالات نیم فصل تیم فوتبال پرسپولیس تهران از جذب یک هافبک تهاجمی خارجی خبر می دهد.

 

گفته می شود این بازیکن فصل قبل در ایران بوده است و عملکرد موفقی داشته و در نهایت سرخپوشان تهرانی و یکی از تیم های شهرستاینی هم خواهان جذب این بازیکن در نیم فصل شدند.

 

آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی سابق استقلال تهران تنها گزینه ای است که به نشانی های نقل و انتقالاتی نزدیک است او فصل گذشته در استقلال عملکرد خوبی داشت اما در پایان لیگ هجدهم با استقلالی‌ها به توافق نرسید و راهی بنی یاس امارات شد.

 

این بازیکن در تیم اماراتی شاگرد سرمربی سابق خود در استقلال، یعنی وینفرد شفر آلمانی شد و  نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تنها یک گل زد تا خبر‌هایی مبنی بر حضور این بازیکن در ایران شنیده شود.

 

 

در روز‌های گذشته نیز شایعاتی مبنی بر جذب این بازیکن توسط گل گهر سیرجان شنیده می‌شد که البته توسط خود پاتوسی تکذیب شد.

 

این بازیکن اهل آفریقای جنوبی سال گذشته یکی از بهترین و تاثیرگذار‌ترین بازیکنان استقلال بود و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آمار ۱۹ بازی و ۴ گل را ثبت کرد، اما با توجه به فراهم نشدن منابع مالی برای تبدیل قرارداد قرضی اش به قرارداد دائمی از سوی مدیران این باشگاه، مدیران کیپ تاون سیتی که مالکیت پاتو را در اختیار دارند با ادامه حضورش در فوتبال ایران مخالفت کردند و حال با برخی تلاش‌های انجام شده، او احتمال دارد با انتقالی عجیب به مهم‌ترین رقیب استقلال یعنی پرسپولیس ملحق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه