رکوردی که برای مورینیو از بین رفت + عکس

رکوردی که برای مورینیو از بین رفت + عکس
کدخبر : 1594

ژوزه مورینیو دومین نبرد حیثیتی خود بعد از قبول هدایت تاتنهام را نیز با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، تاتنهام امشب با ارائه نمایشی ضعیف و در شرایطی که در طول 90 دقیقه تنها یک ضربه به سمت چارچوب دروازه حریف زد، با نتیجه 0-2 مغلوب چلسی شد تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوارتر از گذشته شود.

 

ژوزه مورینیو که کمتر از دو ماه است هدایت تاتنهام را در دست گرفته، امشب دومین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کرد. چند هفته قبل تاتنهام با مورینیو در استادیوم اولدترافورد مقابل تیم سابقش یونایتد مغلوب شد، اما سرمربی پرتغالی امشب برای اولین بار در دوران مربیگری خود و در استادیوم خانگی، شکست مقابل تیمی که قبلا هدایتش را بر عهده داشته تجربه کرد.

 

در 13 تقابل قبلی، 12 پیروزی و یک تساوی نصیب تیم های تحت هدایت ژوزه مورینیو شده بود و امشب این شکست توسط کسی رقم خورد که روزگاری یکی از بهترین بازیکنان مورینیو در چلسی محسوب می شد. فرانک لمپارد که در اوایل هزاره جدید روزهای شیرینی را زیر نظر مورینیو در چلسی رقم زده بود، امشب به وضوح تیمش را بهتر از سرمربی سابقش هدایت کرد تا چلسی پیروز این نبرد حیثیتی لقب گیرد و ژوزه مورینیو مانند سال های اخیر، باز هم در بازی های بزرگ عملکرد چندان خوبی نداشته باشد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه