شعار عجیب هواداران رئال مادرید در انتقاد از VAR + عکس

شعار عجیب هواداران رئال مادرید در انتقاد از VAR + عکس
کدخبر : 1611

هواداران رئال مادرید در بازی دیشب این تیم مقابل بیلبائو نسب به اتفاقات هفته گذشته در نوکمپ و حواشی مربوط به VAR معترض شدند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  ورزش سه، رئال مادرید هفته گذشته در ورزشگاه نوکمپ مهمان بارسلونا بود و در دیداری که برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت، با تساوی بدون گل متوقف شد. بازی ال کلاسیکو هفته گذشته اما حواشی زیادی را به همراه داشت؛ در آن دیدار دو بار خطای مشکوک به پنالتی روی رافائل واران، مدافع فرانسوی کهکشانی ها، رخ داد اما هرناندز هیچ خطایی تشخیص نداد و عجیب تر این که VAR  نیز به این صحنه ها ورود نکرد؛ موضوعی که پس از بازی خشم هواداران رئال مادرید را در پی داشت و آن ها نسبت به این اتفاق معترض شده بودند.

 

 

 

 

دیشب اما رئال در سانتیاگو برنابئو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد. پیش از شروع بازی اما یک اتفاق جالب رخ داد و هنگامی که مطابق هر بازی مقدمات VAR و اعلام روش معمول آن انجام می شد، هواداران رئال مادرید با سوت های اعتراضی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آن ها همچنین با سر دادن شعار " VAR برای چیست؟" اعتراض خود را نسبت به این فناوری و به خصوص اتفاقات نوکمپ اعلام کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه