واکنش تند کورتوا به VAR + عکس

واکنش تند کورتوا به VAR + عکس
کدخبر : 1618

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، نسبت به روش استفاده از VAR در اسپانیا معترض شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، حواشی مربوط به فناوری VAR یکی از مهم ترین بحث های فوتبال اروپا از ابتدای فصل بوده است. این حواشی پیش از این در لیگ برتر انگلیس به اوج خود رسیده بود اما حالا در لالیگا نیز حاشیه های زیادی را به وجود آورده است.

در بازی هفته گذشته ال کلاسیکو این موضوع به اوج خود رسید و روی دو صحنه خطاهای مشکوک به پنالتی روی مدافع رئال مادرید یعنی رافائل واران رخ داد که نه داور مسابقه و نه VAR هیچ خطایی تشخیص ندادند؛ موضوعی که در چند روز اخیر اعتراض رئال مادرید و هواداران این تیم را در پی داشته است.

 

 

دروازه بان بلژیکی رئال یعنی تیبو کورتوا نیز حالا نسبت به روش استفاده از این فناوری در لالیگا معترض شده است: " من یکی از طرفداران VAR هستم اما چیزی که در لیگ قهرمانان و جام جهانی دیده ام کاملا با اسپانیا متفاوت است. من این موضوع را درک می کنم که آن ها قصد دارند که روی اهمیت داور درون زمین تاکید داشته باشند و نمی خواهند دائما تصمیمات داوران مورد اصلاح و تغییر قرار گیرد؛ درست مثل اتفاقی که در  ال کلاسیکو افتاد و لنگله روی واران مرتکب خطا شد اما داور خطایی تشخیص نداد و VAR  نیز کمک نکرد. با همه این ها اما باز هم من فکر می کنم که این فناوری می تواند در بسیاری از صحنه ها کمک کننده باشد."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه