تمجید عجیب ژاوی از رقیب مسی + عکس

تمجید عجیب ژاوی از رقیب مسی + عکس
کدخبر : 1631

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که لیورپول و محمد صلاح بهترین های جام باشگاه های جهان بوده اند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، روز شنبه لیورپول در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف فلامینگو رفت و به سختی و در وقت های اضافه موفق به شکست حریف خود شد تا به مقام قهرمانی جام باشگاه های جهان دست پیدا کند. این قهرمانی در حالی برای شاگردان یورگن کلوپ به دست آمد که آن ها تنها دو بازی در جام باشگاه های جهان انجام دادند. با این وجود اما در همین دو بازی سختی زیادی کشیند و قهرمانی برای آن ها به شکل آسانی به دست نیامد.

 

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا و سرمربی السد، اما معتقد است که لیورپول قدرتمندترین تیم رقابت ها بوده است. او در این باره گفت: " لیورپول در واقع بهترین تیم رقابت ها بود و آن ها کاملا شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند. لیورپول یکی از بهترین تیم های جهان است. آن ها همچنین بازیکنان بزرگی نظیر صلاح، مانه و فیرمینو را در اختیار دارند."

 

 

 

 

محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن رقابت های جام باشگاه های جهان انتخاب شد. ژاوی در این باره گفت: " صلاح یکی از 10 بازیکن برتر جهان است و همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد. من بازی او را در فینال دیدم. او بازیکن خوبی است و کاملا شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقات بوده است."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه