قلعه نویی در استقلال ؟ + عکس

قلعه نویی در استقلال ؟ + عکس
کدخبر : 1642

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال می گوید که امیرقلعه نویی در میان گزینه های او بوده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، شرایط نیمکت استقلال پس از خروج استراماچونی مدتی است که در ابهام قرار گرفته است و در این میان حرف های زیادی در رابطه با جانشین احتمالی این مربی زده شده است.
گذشته از گزینه های خارجی، از برخی چهره های داخلی نظیر فرهاد مجیدی نیز حرف به میان آمده است و حالا فتح الله زاده شانس قلعه نویی را هم برای حضور روی نیمکت استقلال کم نمی دانست؛ البته اگر این مربی تحت قرارداد سپاهان نمی بود.


فتح الله زاده در این رابطه در گفتگویی که با علی ضیا در برنامه فرمول یک داشت، اینطور در واکنش به حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی ها پاسخ داد:« ما چند گزینه داریم. شما می دانید که من چقدر فرهاد مجیدی را دوست دارم و مثل بچه خودم است.»


ضیا در این لحظه از فتح الله زاده در مورد احتمال حضور قلعه نویی پرسید که او گفت:« آقای قلعه نویی هم جزو گزینه های ما هست. خیلی گزینه ها هستند ولی ما وقت نداریم. اما ایشان نمی تواند. ایشان تعهد دارد. ما در حال صحبت کردن در مورد وفای به عهد هستیم و ایشان به سپاهان تعهد دارد.»

او ادامه داد:« اسم نمی برم چون شبهه ایجاد می کند. ببینید ما چند گزینه داریم. ما حتی نمی دانیم که آیا آقای استراماچونی برمی گردد یا خیر. امروز به این نتیجه رسیدیم که تا چند روز دیگر هم صبر کنیم و بعد از آن در این مورد تصمیم گیری کنیم.»

Image result for ‫قلعه نویی‬‎

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه