استراما و خواسته عجیب + عکس

استراما و خواسته عجیب + عکس
کدخبر : 1643

عضو جدید هیئت مدیره استقلال خبر داد که مسئولان باشگاه متعهد شده‌اند هر 20 روز چهار بلیت فرست کلاس در اختیار استراماچونی قرار دهند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش‌ سه، علی فتح‌الله‌زاده که مهمان علی ضیا در برنامه تلویزیونی بود در خصوص شروط استراماچونی برای مسئولان استقلال گفت: باشگاه برای آقای استراماچونی هر 20 روز یک مرتبه 2 بلیت فرست کلاس در نظر گرفته بود اما مسئولان باشگاه به خاطر هواداران با درخواست ایشان موافقت کردند و 4 بلیت فرست کلاس در اختیار استراماچونی قرار می‌دهند. تا جایی که برای ما مقدور بوده انجام دادیم. خانه بزرگ در یک منطقه خوب خواستند که در اختیار ایشان و خانواده‌اش قرار دادیم.

 


فتح‌الله‌زاده در ادامه درخواست‌ استراماچونی را غیر منطقی دانست و گفت: یکجا را ما نمی‌توانیم قبول کنیم. در خصوص افزایش قرارداد دوستانی از بیرون هستند که کمک کنند ولی یک چیزی را عنوان کردند که خیلی سخت است. استراماچونی گفته که باقی مانده قراردادم را یکجا و با هم می‌خواهم و بعد به ایران می‌آیم. ما هم گفتیم این نه عرف است و نه طبق قوانین بین المللی خواهد بود. هیچ مربی قبل از اتمام کارش تمام پول را نمی‌گیرد. ما به او گفته‌ایم که طبق روال ماه به ماه پول پرداخت می‌کنیم و استراماچونی قرار است تا امشب و یا فردا جواب ما را بدهد.

 

Image result for ‫استراما‬‎

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه