مشکلات کالدرون و کاپیتان های پرسپولیس + عکس

مشکلات کالدرون  و کاپیتان های پرسپولیس + عکس
کدخبر : 1684

مدیرعامل باشگاه پیش از ترک ایران برای تعطیلات نیم فصل از سرمربی آرژانتینی لیست مازاد خواسته و این مساله می‌تواند روزهای پرخبری را برای سرخ‌ها شکل دهد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در شرایطی که پرسپولیس با تفاضل گل نیم فصل را در رتبه دوم به پایان رساند، حواشی مربوط به لیست مازاد و نقل و انتقالاتی این باشگاه شدت گرفته است. اظهارنظر صریح گابریل کالدرون در مورد برخی بازیکنانش و فرصت‌هایی که نصیب آنها شده این گرا را به هواداران و مخاطبان فوتبالی می‌دهد که درباره لیست مازاد گمانه زنی‌هایی نزدیک به یقین داشته باشند.


مهمترین موضوع اما شیوه پایان کار با بازیکنانی است که احتمالا در لیست عدم نیاز گابریل کالدرون قرار خواهند گرفت. بازیکنانی که از نام‌های بزرگ تیم نیز محسوب می‌شود و پایان کار با آنها شاید تبعاتی نیز داشته باشد. کالدرون که از برخی تحرکات در رختکن تیمش ناراضی است به دنبال یک پاکسازی اساسی است و در این مسیر با توجه به نتایج مناسبی که کسب کرده، تمام تبعات آن را نیز پذیرفته است و به زودی لیست خود در این زمینه را به باشگاه ارسال خواهد کرد.


با این حال برخی اظهارات صریح او درباره بازیکنان باعث شده تا گمانه زنی هایی نزدیک به واقعیت در رابطه با این لیست در روزهای اخیر صورت بگیرد. مهمترین بازیکنان لیست اما جزو نفرات با سابقه تیم هستند که از قراردادهای مناسبی نیز برخوردارند. اتفاقی که شاید برانکو ایوانکوویچ نیز بارها پیشنهاد آن را به باشگاه داده بود اما با توجه به شرایط تیم و صلاح باشگاه، از عملیاتی شدن آن خودداری شده بود.


با توجه به لیست پر ترافیک پرسپولیس شاید خروج برخی نفرات جوان که در نیم فصل فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاوردند نیز دور از ذهن نباشد. امیر روستایی یکی از این بازیکنان است که علیرغم حضوری پررنگ در هفته‌های اول در نهایت از لیست نیم فصل شاید خارج شود. خصوصا اینکه این بازیکن با توجه به حضور در اردوهای تیم امید و دیدارهای انتخابی المپیک فرصت کمی برای همراهی تیم خواهد داشت. انتقال قرضی او یکی از اقداماتی است که باشگاه در این شرایط در صورتی که نام او در لیست مازاد قرار بگیرد در ذهن خواهد داشت تا هم بازیکن و هم باشگاه از این انتقال منتفع شوند.

 

 

دیگر بازیکن نزدیک به در خروجی آدام همتی است. همتی که در فصل گذشته فرصت‌های حداقلی به دست می‌آورد، در دوره کالدرون حتی ثانیه‌ای به ترکیب نرسیده است تا گمانه زنی درباره خروج نام او از لیست پرسپولیس شدت گیرد.


با توجه به خروج جونیور براندائو، حضور یک بازیکن خارجی دیگر نیز در لیست تیم فراهم شده است. با این حال قسمت خطرناک ماجرای لیست مازاد شاید گرفتن دامن بازیکنان بزرگتر و کاپیتان تیم باشد. امید عالیشاه که باسابقه ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس و کاپیتان سوم تیم است به دلیل دوری چند هفته‌ای از لیست بازی‌ها، احتمال جدایی‌اش در نیم فصل داغ تر از بقیه دنبال می‌شود. وینگر پرسپولیس که در روزهای ابتدایی فصل فرصت حضور در ترکیب را نیز داشت، علیرغم نمایش قابل قبول، در نهایت از تفکرات تاکتیکی کالدرون خارج شد و در لیست 18 نفره نیز فرصت حضور نیافته است. موضوعی که ترک احتمالی او در نیم فصل را قوت می‌بخشد. با این حال باشگاه به دنبال این خواهد بود که در صورتی که عالیشاه در لیست کالدرون برای نیم فصل دوم قرار نداشته باشد، به دنبال راهکاری برای انتقال قرضی یا معاوضه او با بازیکن مدنظر خود باشد.


کاپیتان دوم پرسپولیس نیز شرایط خوبی را طی نیم فصل دنبال نکرده و بار دیگر شایعات حول جدایی‌اش داغ شده است. ماهینی که در فصل گذشته و خصوصا در برهه محرومیت باشگاه به دلیل کمبود بازیکن جزو پرتلاش‌ترین بازیکنان تیم برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد و در پست‌های متفاوت این خلا را جبران می‌کرد، در نهایت با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. مساله‌ای که دوری چندماهه او را به دنبال داشت اما در نهایت این بازیکن در ابتدای فصل خود را به تمرینات گروهی رساند. با این حال فشار بیش از حد باعث مصدومیت دوباره او در تمرینات ترکیه شد تا شایعات درباره خروج نامش از لیست داغ شود. ماهینی اما در لیست باقی ماند و بعد از چند هفته فرصت حضور در دقایقی از بازی‌ها را نیز به دست آورد و البته این روزها کاملا از لیست فاصله گرفته تا شایعات جدایی درباره او نیز شکل بگیرند.

 

با اینکه باشگاه اعلام کرده خروجی زیادی را در نیم فصل نخواهد داشت و جابه‌جایی زیادی متوجه تیم نیست، اما شایعاتی حول یکی از بازیکنان صاحبنام و محبوب تیم نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود کالدرون از برخی رفتارهای تحریک آمیز و دخالت‌های او در رختکن به شدت ناراضی است و احتمال قرار گرفتن نام این ستاره در لیست مازاد نیز وجود خواهد داشت. با این حال مدیران باشگاه امیدوارند کالدرون این بار با سیاست با مسائل برخورد کرده و 5 ماه پایانی فصل را بدون حواشی به پایان برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه