استقلال ایمیل وکیل استراماچونی را منتشر کرد + عکس

 استقلال ایمیل وکیل استراماچونی را منتشر کرد + عکس
کدخبر : 1698

باشگاه استقلال از تصویر ایمیل دریافتی از سوی وکیل استراماچونی رونمایی کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، ماجرای استقلال و آندره آ استراماچونی هر روز وارد مرحله جدیدی می شود. دیشب یکی از اتفاقات جدید و مهم در این مسیر رقم خورد و باشگاه استقلال صحبت از ایمیلی به میان آورد که وکیل استراماچونی به این باشگاه زده و در آن خواسته های موکل خود را در 11 بند مطرح کرده است.

 

ساعاتی پس از این اتفاق، آندره آ استراماچونی این بار در صفحه شخصی خود یک استوری منتشر کرد و انتقادات شدیدی را به مسئولان باشگاه استقلال نسبت داد. او ادعای استقلالی ها را دروغ و اسناد منتشر شده از جانب آنها را جعلی خواند.

 

حالا در جدیدترین به روز رسانی، باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود عکسی از ایمیل دریافت شده از وکیل استراماچونی را منتشر کرده و آن را پاسخی به اتهام زنی های این مربی ایتالیایی عنوان کرده است. در رسانه رسمی استقلال گفته شده که پاسخ کامل این باشگاه خطاب به سرمربی ایتالیایی تا ساعاتی دیگر انتشار می یابد.

 

 

متن مطلب منتشر شده در رسانه استقلال به این شرح است:

 

تاریخ دقیق ارسال ایمیل شروط یازده‌گانه استراماچونی توسط وکیل ایشان: یکشنبه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹ (اول دی ۱۳۹۸)


ساعت: هشت و دوازده دقیقه صبح

 

ارسال کننده:  اتوره مازیلی، وکیل استراماچونی

 

گیرنده از طرف باشگاه استقلال: حامد افضلی (مسؤول بین‌الملل که تمامی مکاتبات بین‌المللی از طریق ایشان انجام شده است)- امیر سلطانی (مشاور)

 

رونوشت: خانم سوسانا اِن جی، وکیل رسمی باشگاه استقلال، استراماچونی، دستیارانش و دو وکیل دیگر استراماچونی

 

 

از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) تا ۲۲ دسامبر (اول دی) سال جاری  ۱۹ ایمیل از طریق وکیل استراماچونی و نشانی ایمیل‌شان برای باشگاه استقلال ارسال و دریافت شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه