صحنه های جالب از تمرینات شاگردان حمید استیلی + عکس

صحنه های جالب از تمرینات شاگردان حمید استیلی + عکس
کدخبر : 1733

تمرینات تیم امید در دوحه با وجود سنگینی با نشاط دنبال می شود و امیدها مهیای بازی دوستانه با قطر می شوند. مسابقه ای که آخرین بازی دوستانه تیم امید پیش از حضور در تایلند خواهد بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، اینبار اردوی تیم امید تفاوتی که با گذشته دارد، روحیه پر نشاط بچه هاست. در حالی که بازیکنان تیم امید در روزهای حضور در دوحه تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی را پشت سر می گذارند. تمریناتی که فشار زیادی بر بازیکن وارد می کند و نایی باقی نمی گذارد. بهترین تصمیم در چنین روزهایی تلفیق تمرینات بدنسازی با تمرینات شاد و روحیه آور است که این کار به خوبی در تمرینات تیم امید انجام شده است.

 

حمید استیلی که خود یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده به خوبی می داند آمادگی روحی و روانی به اندازه آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی در نتیجه گیری تاثیرگذار است. با توجه به اینکه امیر حسین پیروانی دستیار حمید استیلی استاد بدنسازی در دانشگاه است، تصور می شود تیم امید از نظر بدنی به خوبی برای بازی های پیش رو که انتخابی المپیک است، آماده شود. در چنین روزهایی لب های خندان و بشاش بازیکنان تیم امید می تواند باور صعود را به همه القاء کند. شاگردان حمید استیلی با این روحیه بطور حتم برای انجام بازی های سخت آماده اند و در چنین شرایطی شانس صعود به حداکثر خواهد رسید.

 

گفتنی است تیم امید در انتخابی المپیک 2020 توکیو با تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه