سخت ترین روزها در انتظار بارسلونا + جزئیات و عکس

سخت ترین روزها در انتظار بارسلونا + جزئیات و عکس
کدخبر : 1795

بارسلونا در نیمه دوم فصل 20-2019 باید به دشوارترین ورزشگاه های اسپانیا برود و به اینها بازی های دور حذفی لیگ قهرمانان را نیز باید اضافه کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از آاس، بارسلونا سال 2019 را خوب و خوشحال به اتمام رساند. پس از تساوی برابر رئال در نوکمپ، این تیم توانست آلاوس را 4-1 شکست دهد و با توجه به توقف بدون گل رئال برابر بیلبائو با دو امتیاز بیشتر از کهکشانی ها تنها در صدر ماند.

البته هنوز یک بازی از نیم فصل اول باقیمانده و بارسا باید در دربی کاتالونیا در زمین اسپانیول حضور پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

در دور برگشت لالیگا بارسا باید به زمین تیم های بزرگی برود. مستایا والنسیا(هفته 21)، ویامارین بتیس(هفته 23)، برنابئو رئال(هفته 26)، سانچس پیسخوان سویا(هفته 30)، ال مادریگال ویارئال(هفته 34) و نیز بازی سخت برابر سلتا در بالائیدوس در هفته 32 که احتمالا سلتا برای فرار از سقوط به آب و آتش خواهد زد.

بارسا همچنین سوپرکاپ اسپانیا، کوپا دل ری و نیز دور حذفی لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد و به نوعی 35 بازی اغلب دشوار در 5 ماه انتظار این تیم را می کشد.

 

 

در سوی مقابل رئال مادرید در دور رفت در اغلب زمین های دشوار به میدان رفت. رئال در زمین اتلتیکو، والنسیا و بارسا به تساوی رسید و توانست سویا را در سانچس پیسخوان شکست دهد. البته رئال هنوز باید در سن مامس و بنیتو ویامارین به میدان برود ولی بازی های به مراتب ساده تری در دور برگشت خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه