مقایسه پرش راشفورد با رونالدو + عکس

مقایسه پرش راشفورد با رونالدو + عکس
کدخبر : 1825

مارکوس راشفورد که دیشب با پرشی بسیار بلند دروازه نیوکاسل را با ضربه سر باز کرد تا با کریستیانو رونالدو مقایسه شود می‌گوید هنوز مانده تا بتواند از نظر ارتفاع پرش به سطح کریستیانو برسد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، مارکوس راشفورد و هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد دیشب در خانه خود اولدترافورد میزبان نیوکاسل بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-1 به پیروزی برسند. در شب درخشش شیاطین سرخ، گل آخر آنها که توسط مارکوش راشفورد به ثمر رسید بحث‌برانگیزترین گل این بازی بود.

 

علت این بود که راشفورد برای زدن این گل پرش بسیار بلندی انجام داد و توپ را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد. پرش بسیار بلند راشفورد بی‌اختیار فوتبالدوستان را به یاد پرش اخیر کریستیانو رونالدو با پیراهن یوونتوس انداخت که در دنیای فوتبال سر و صدای زیادی به راه انداخته بود.

 

 

به همین علت بود که پرش بلند راشفورد بارها و بارها با پرشهای کریستیانو مقایسه شد و حتی در پایان بازی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد هم تایید کرد که او و بازیکنان یونایتد اکثرا راشفورد را با ابرستاره پرتغالی مقایسه می‌کنند و سبک بازی و خصوصیات فیزیکی آنها را شبیه می‌دانند.

 

 

راشفورد اما در پایان بازی سعی کرد با فروتنی نشان دهد که ضربه سر او با ضربه سر درخشان رونالدو در بازی یوونتوس و سامپدوریا قابل مقایسه نیست و پرش رونالدو به مراتب بلندتر از او بوده. راشفورد در توییتر خود نوشت:" هنوز مانده به ارتفاع پرش کریستیانو رونالدو برسم ولی دارم رویش کار می‌کنم!".

 

 

مارکوس راشفورد، مهاجم یونایتد در فصل جاری بیشتر در جناح چپ به بازی گرفته شده یعنی همان جناحی که رونالدو در زمان حضورش در اولدترافورد در آن بازی می‌کرد و در همین جناح بود که توانست با پیراهن یونایتد برای خود نامی دست و پا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه