لحظه تاثیرگذار در بازی پرسپولیس و نساجی + عکس

لحظه تاثیرگذار در بازی پرسپولیس و نساجی + عکس
کدخبر : 1930

نساجی در آخرین بازی با یک گل در برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی شکست خورد تا با 16 امتیاز از 16 بازی به کار خود در دور رفت پایان دهد و هم چنان در رده دهم جدول باقی بماند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، باخت نساجی به پرسپولیس ششمین باخت تیم در دور رفت بازی ها بشمار می رفت اما تماشاگران نساجی در پایان این بازی همانند 5 بازی قبلی در استادیوم ایستادند و نساجی را تشویق کردند. به این خاطر که بر این باورند کادر فنی و بازیکنان با همه مشکلاتی که وجود داشت برای ارایه بازی خوب در برابر پرسپولیس جنگیدند.

 

نساجی در حالی این بازی را با نتیجه یک بر صفر  واگذار کرد که رضا دهقانی و علی شجاعی دو مهره اصلی تیم  در کناره ها در اردوی تیم امید بودند و بازیکنان تاثیر گذاری چون میلاد سرلک، رضا علیاری، حسن جعفری و... به دلیل فسخ قرارداد دو سه هفته ای است که همراه تیم نیستند و نساجی در این برهه کوتاه نتوانست بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند.

 

وجود چنین تماشاگرانی برای هر تیمی موهبت است. تماشاگرانی که در بازی های خارج از خانه هم تیم را رها نمی کنند و بعد از باخت هم تیم را تشویق می کنند. این بیانگر درک بالای آنها از شرایط تیمی است. و بدون شک با چنین رفتاری از سوی تماشاگران، بازیکنان تیم برای ارایه بازی بهتر در آینده ترغیب خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده خبر های  مرتبط با این موضوع اینجا کلیک کنید 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه