ستاره منچستر سیتی زیر باران پرتاب اشیا + عکس

ستاره منچستر سیتی زیر باران پرتاب اشیا + عکس
کدخبر : 1931

برخورد اشیای پرتاب شده از طرف هواداران ولوز به رحیم استرلینگ، بعد از گلزنی او به این تیم در دیدار دیشب منچسترسیتی و ولوز خبرساز شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در دیدار دیشب منچسترسیتی و ولوز که در نهایت با شکست 3-2 سیتی به پایان رسید، بعد از آنکه رحیم استرلینگ در دقیقه 25 بازی بعد از دو بار تکرار ضربه پنالتی موفق شد در بازگشت توپ، دروازه ولوز را باز کند، اشیایی از روی سکوهای ورزشگاه مولینکس به سمت او پرتاب شد که استرلینگ مدعی بود به او برخورد کرده. استرلینگ با نشان دادن  بعضی از اشیایی که به سمت او پرتاب شده بود به داور بازی اعتراض کرد.

 

سیتی که بعد از 12 دقیقه از شروع بازی دروازه‌بانش ادرسون را اخراج شده می‌دید و بازی را ده نفره دنبال می‌کرد بعد از خطا روی ریاض محرز در محوطه جریمه ولوز و بررسی صحنه توسط VAR صاحب یک پنالتی شد. تماشاچیان هواداران ولوز اما از اعلام این پنالتی به ضرر تیم‌شان عصبانی بودند.

 

 

استرلینگ وقتی پشت توپ ایستاد اولین ضربه را از دست داد ولی داور بار دیگر با بررسی صحنه توسط VAR حکم به تکرار ضربه پنالتی داد تا در اتفاقی عجیب استرلینگ دومین ضربه پنالتی را هم از دست بدهد. ولی از بخت خوب او توپ در بازگشت مقابل پایش افتاد تا او اولین گل بازی را به ثمر برساند.

 

بعد از آن بود که رحیم استرلینگ در حال شادی بعد از گل خود از طرف بخشی از هواداران ولوز با پرتاب اشیا مواجه شد.

 

 

استرلینگ اشیایی که به سمت او پرتاب شده بود را به داور مسابقه تحویل داد و او آنها را به کنار خط آورده و به مسئولین برگزاری تحویل داد. در این لحظات بلندگوی ورزشگاه مولینکس از تماشاچیان هوادار ولوز خواست که به این رفتار پایان داده و از پرتاب اشیا به درون زمین خودداری کنند.

 

برای مشاهده خبر های  مرتبط با این موضوع اینجا کلیک کنید 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه