منصوریان جانشین استراماچونی در استقلال شد !؟

منصوریان جانشین استراماچونی در استقلال شد !؟
کدخبر : 1958

این روز ها خبر سرمربیگری منصوریان در استقلال حسابی سروصدا به پا کرده و بعد از انصراف مجیدی علیرضا منصوریان از همیشه به نیمکت استقلال نزدیکتر است .

بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال را باید منتفی شده دانست و حالا همه نگاه ها به نیمکت استقلال است. چه کسی سرمربی آبی ها خواهد بود؟!...
 
 

خبر فوری : حمایت همه جانبه یاسین رامین از مهناز افشار + عکس

 

 

فرهاد مجیدی پرویز مظلومی همه گزینه‌های موجود برای نیمکت استقلال؛ چه کسی سرمربی آبی‌ها می‌شود؟ + عکس

 
 
با شرایطی کهاستراماچونیروز گذشته اعلام کرد و تاکید بر روی غیر قابل مذاکره بودن و مهلت 24 ساعته، بازگشت این مربی به استقلال را باید تا حدود زیادی منتفی شده بدانیم، اما کدام گزینه سرمربی استقلال بعد از استراماچونی خواهد بود؟!

 

خبر داغ و جنجالی : عکس لورفته و منشوری از خوش گذرانی مهناز افشار و گوگوش در خارج از کشور + فیلم و عکس

 


گزینه خارجی عملا منتفی است
استقلال گزینه های زیادی روی میز ندارد و مسئولان اینن تیم باید هرچه سریع تر تکلیف نیمکت بدون سرمربی این تیم را مشخص کنند. گزینه خارجی در اندک فرصت موجود عملا منتفی است چرا که حضور یک مربی خارجی نیازمند زمان کافی برای مذاکره است. ضمن این که حضور یک مربی خارجی بدون هیچگونه شناختی از بازیکنان استقلال، بازگشت به نقطه صفر برای این تیم محسوب می شود.

 


تنها انتخاب مسئولان استقلال در این مقطع، گزینه داخلی است که از بین گزینه های موجود، نام پرویز مظلومی، محمد تقوی، جواد نکونام، مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان و البته فرهاد مجیدی بیش از سایرین شنیده می شود.



پاشازاده و نکونام
نام مهدی پاشازاده و جواد نکونام را باید از این لیست بیرون کشید. نکونام در حال حاضر سرمربی فولاد است و پاشازاده مسئولیت نیمکت شهرداری ماهشهر را برعهده دارد.

 



پرویز مظلومی
پرویز مظلومی، پیش از این در مقاطعی سرمربی استقلال بوده است و اتفاقا روزهای خوبی با این تیم داشته است. پرویز سوبله، چوبله با آن بردهای پیاپی در دربی ها جایگاه ویژه ای در قلب هواداران استقلال دارد. مظلومی در اولین حضورش به عنوان سرمربی بر روی نیمکت استقلال نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر را کسب کرد و در فصل پس از آن با استقلال قهرمان جام حذفی شد.

 


مظلومی اما در حال حاضر گزینه چندان مناسبی برای استقلالی ها نیست چرا که در آخرین فصل حضورش بر روی نیمکت آبی ها پس از باخت 4-2 مقابل پرسپولیس و 2-3 مقابل تراکتورسازی (به هدایت امیر قلعه نویی) و باخت در فینال جام حذفی به ذوب آهن دو جام برای استقلال از دست داد و از این تیم اخراج شد. ضمن این که هواداران و کارشناسان معتقدند که استقلال به نیرو و البته دانش جوانی برای نیمکتش نیاز دارد و باید که از مربیان سنتی فاصله بگیرد.
 

علیرضا منصوریان
منصوریان در مقطعی سرمربی استقلال بود. شرایط استقلال در روزهایی که منصوریان را بر روی نیمکت داشت و وضعیتی که منجر به جدایی او از جمع آبی ها شد دلایل کافی برای مناسب نبودن این گزینه در حال حاضر است.

 

 

بسیاری از کارشناسان معتقدند که منصوریان با پیشینه درخشانی که در دوران بازی اش در استقلال داشت، پس از حضورش بر روی نیمکت این تیم در زمانی نادرست، به یک مهره سوخته برای آبی ها تبدیل شده است.



محمد تقوی
محمد تقوی دیگر گزینه ای است که هواداران استقلال در فضای مجازی از او یاد می کنند. مربی باشخصیت و آشنا به علم روز دنیا. به نظر می رسد تقوی می تواند بهترین گزینه برای نیمکت استقلال در این مقطع باشد. یک مربی بی حاشیه که کارش را خوب بلد است و می تواند ادامه دهنده مسیر استراماچونی در استقلال باشد.

 



...و اما فرهاد مجیدی
نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال اما فرهاد مجیدی است. شماره 7 آبی ها که شنیده می شود حدود 13 روز پیش و پس از فسخ قرارداد استراماچونی و حتی پیش از تغییر و تحولات در هیئت مدیره استقلال، قراردادش را با مسئولین باشگاه امضا کرده است و اگر به زودی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود چندان جای تعجب ندارد.

 


حال باید منتظر ماند و دید که قرعه نیمکت اتمی آبی ها تا ساعاتی دیگر به نام کدام مربی رقم خواهد خورد...

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه