ماجرای عباس بوعذار و علی دایی + کلیپ خنده دار

ماجرای عباس بوعذار و علی دایی + کلیپ خنده دار
کدخبر : 19980

ماجرای عباس بوعذار و علی دایی مربوط به کنفرانس خبری علی دایی در زمانی که سرمربی نفت تهران بود (سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) می شود.

به گزارش شمانیوز: ماجرای عباس بوعذار و علی دایی مربوط به کنفرانس خبری علی دایی در زمانی که سرمربی نفت تهران بود (سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) می شود.

 

اخیرا کلیپ های طنزی در فضای مجازی از مصاحبه جالب  علی دایی  و نام بردن وی از  عباس بوعذار  منتشر می شود. اما ماجرای این مصاحبه چیست؟
 
علی دایی در زمانی که سرمربی نفت تهران بود (سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) مصاحبه‌ای در مورد عباس بوعذار انجام داده است در این مصاحبه‌ای قدیمی درباره تفاوت‌های اسم و فامیل عباس بوعذار با محمدی (به دلیل اشتباه داور در نام بردن) صحبت‌هایی کرده است که حال سوژه کاربران فضای مجازی شده است و کلیپ‌های زیادی از آن ساخته شده است.
 

 

صحبت‌های علی دایی در مورد عباس بوعذار

 
علی دایی در مصاحبه‌ای درباره تفاوت‌های اسم و فامیل عباس بوعذار با محمدی گفت که سوژه کاربران فضای مجازی شده است ویدئوی این مصاحبه را در ادامه ببینید.
 
 
 
 

ماجرای عباس بوعذار و علی دایی

 

این ویدیو برای بسیاری خاطره انگیز است. ویدیو مربوط به یکی از کنفرانس‌های خبری علی دایی که آن زمان سرمربی تیم سایپا بود و شجاع خلیل زاده در تیمش بازی میکرد ماجرا این بود که داور می آید به علی دایی میگوید که شجاع خلیل زاده یه محمدی نامی را روش خطا کرده و به او کارت میدهد.
بعدا مشخص میشود که محمدی نامی اصلا در تیم علی دایی وجود نداره و منظور داور عباس پورعذار بوده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه