رئال مادرید به دنبال بازگرداندن ستاره سابق + عکس

رئال مادرید به دنبال بازگرداندن ستاره سابق + عکس
کدخبر : 2043

رئال مادرید برای بارگرداندن مارتین اودگارد ستاره نروژی خود که قرضی برای سوسیداد بازی می کند، باید مبلغی به این باشگاه به عنوان غرامت پرداخت کند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، رئال مادرید این روزها بسیار خوشحال است که یکی از بازیکنان قرضی اش عملکردی فراتر از تصور داشته است. صحبت از مارتین اودگارد نروژی است که تابستان امسال با قراردادی قرضی راهی رئال سوسیداد شد. او پس از چند سال حضور قرضی در تیم های هلندی تصمیم به بازگشت به اسپانیا گرفت.

نمایش اودگارد در نیم فصل به قدری چشمگیر بود که سران رئال تردیدی برای بازگرداندن او ندارند. قرارداد قرضی اودگارد اما دو ساله است ولی رئال قصد دارد ژوئن پیش رو اودگارد را از سوسیداد پس بگیرد.

 

 

 

 

طبق ادعای آاس، قرارداد اودگارد به گونه ای است که دو باشگاه در پایان سال باید یک بار دیگر پای میز مذاکره بنشینند تا در مورد مفاد آن دوباره به توافق برسند. در این قرارداد بندهایی گنجانده شده است که اگر رئال بخواهد زودتر اودگارد را بازگرداند، باید 4 میلیون یورو به باشگاه سوسیداد به عنوان غرامت پرداخت کند ولی سران رئال هیچ مشکلی برای این مهم نخواهند داشت.

آاس همچنین ادعا کرده است که جدای از نظر باشگاه رئال مادرید، تصمیم نهایی را خود اودگارد خواهد گرفت و اگر او مایل به ادامه کار در سوسیداد باشد، باشگاه مانع او نخواهد شد و عملا نمی تواند به وی فشار وارد کند.

باید دید نمایش ادوگارد در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود و اینکه نظر سران رئال نسبت به او مثبت خواهد ماند یا خیر.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه