برانکو : پول نقد به من بدهید

برانکو : پول نقد به من بدهید
کدخبر : 2054

سرمربی کروات و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، دور جدید مذاکرات خود با مدیران فعلی این باشگاه را از سر گرفته و به دنبال آن است که به توافقی فوری با سرخ‌ها دست یابد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ به فیفا شکایت کرده و از دستیارانش هم خواسته برای دریافت پول‌شان، همین راه را طی کنند. حالا وضعیت برای باشگاه پرسپولیس واقعاً سخت شده زیرا آن‌ها در شرایط فعلی با ده‌ها مشکل مالی ریز و درشت مواجه هستند و خیلی زود باید با کالدرون هم تسویه حساب کنند. همچنین بازیکنان خارجی در صورتی که در این تعطیلات پول نگیرند، به راحتی می‌توانند با فسخ یک‌طرفه جدا شده و به تیم‌های دیگری بروند.

 

برانکو هم بیشتر از روز‌های قبل روی باشگاه فشار وارد آورده تا به پول خود برسد. او گزینه اصلی هدایت تیم ملی است و ترجیح می‌دهد قبل از آنکه فیفا علیه باشگاه پرسپولیس رأی بدهد، پرونده را با مذاکره بین وکلایش و مدیران باشگاه پرسپولیس حل کند وگرنه امکان دارد پرسپولیس محروم شود و آن وقت محبوبیت برانکو در ایران توسط پرسپولیسی‌ها که تنها حامیانش هستند، وارد چالش شود.

 

هفته قبل برانکو به صورت ویدئوچت با محمدحسن انصاری‌فرد در تماس بود. شنیدیم برانکو از اینکه باشگاه علیه او دفاعیه به فیفا ارسال کرده، معترض بود و از انصاری‌فرد پرسید چرا از یک طرف از من و همکارانم شکایت می‌کنید و از طرف دیگر در مصاحبه‌های تان می‌گویید جای حل اختلاف بین من و شما در فیفا نیست؟!

 

در آخرین تماس، گویا بار دیگر بحث تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی مطرح شده، اما برانکو دوباره تأکید کرد که کل مبلغ را می‌خواهد آن‌هم به صورت نقد. البته سرمربی پیشین سرخ‌ها این را نیز تأکید کرده که اگر باشگاه وارد عمل شود و به دنبال تسویه حساب نقدی باشد، از مبلغ یک میلیون دلاری که باید به او بپردازند، بخشی را به عنوان تخفیف در نظر می‌گیرد. در این صورت، باشگاه می‌تواند نفس راحتی بابت فرار از محرومیت در پرونده شکایت برانکو بکشد و برانکو هم به پولش می‌رسد.

 

از همه مهم‌تر آنکه برانکو هم در پی رسیدن به راهی برای توافق مالی است، چون او می‌ترسد نیمکت تیم ملی را از دست بدهد. او می‌خواهد بدون حاشیه‌های بیشتر به نیمکت تیم ملی نزدیک شود؛ نیمکتی که رسیدن به آن، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش بود. سرمربی پیشین پرسپولیس بار‌ها عنوان کرده به خاطر اینکه حسن نیتی از سوی مسئولان باشگاه ندید، روند شکایت از پرسپولیس را به فیفا کشاند و حالا دو وکیل قدرتمند دارد تا بتواند پول خود را از باشگاه بگیرد.


در واقع دعوای بین برانکو و پرسپولیس دو اهرم قدرت دارد. برانکو از طریق شکایت به فیفا در پی آن است که انصاری‌فرد را تحت فشار بگذارد و از سوی دیگر، انصاری‌فرد نیز با استفاده از فرصتی که با جدایی مارک ویلموتس پیش آمده، مطمئن است برانکو در صورتی که به باشگاه پرسپولیس که یک باشگاه دولتی است، تخفیف خوبی بدهد، سرمربی تیم ملی ایران می‌شود!

 

برانکو مدعی است ۱۹ ماه شده که هیچ پولی از باشگاه پرسپولیس به دستش نرسیده و حق دارد شاکی باشد. انصاری‌فرد هم می‌گوید در زمان جدایی او، هیچ سمتی در باشگاه نداشته و پول‌هایی که قرار بود هنگام پایان فصل به حسابش واریز شود، خرج شده و حساب باشگاه خالی است. البته این ماجرا یک ضلع دیگر به نام «گابریل کالدرون» هم دارد. انصاری‌فرد نگران آن است که به برانکو پول بدهد و از این طرف کالدرون را شاکی کند زیرا سرمربی فعلی سرخپوشان هم منتظر دریافت قسط دوم مطالباتش است و اصلاً هم کوتاه نمی‌آید. او تا به حال کمتر از ۳۳ درصد از پول قرارداد خود را دریافت کرده و قطعاً دلش نمی‌خواهد پولی که حق اوست به حساب برانکو برود. از این رو، انصاری‌فرد باید سیاست بهتری به خرج بدهد.

 

به هر حال برانکو به انصاری‌فرد توصیه کرد چند روز دیگر تمام حساب و کتاب‌ها را انجام دهد و هیچ تماسی در طول تعطیلات سال نوی میلادی نداشته باشند، اما پس از آن، اگر باشگاه حسن نیت خود را نشان دهد و به دنبال تسویه حساب نقدی و فوری باشد، او نیز حاضر به دادن تخفیف خوبی می‌شود تا پرونده قبل از صدور آرای فیفا بسته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه