زندگی خصوصی مهرداد میناوند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

زندگی خصوصی مهرداد میناوند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
کدخبر : 21503

مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد

  بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. وی برای باشگاه های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده است. با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. تعداد بازی های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می باشد.

 

تصویر
 

شروع فوتبال

فوتبال را بصورت جدی از آکادمی پاس تهران شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۳ در ۱۹ سالگی با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد او در سال ۷۴ مدتی در کشاورز تهران بود سپس به تیم پرسپولیس تهران (پیروزی) پیوست و در مدت ۴ سال با ۸۹ بازی توانست ۱۳ گل نیز بثمر برساند.

امتیاز چاپ مقاله ISI چگونه محاسبه می شود؟پزشکان نگرانند گاف‌های بایدن نشانه‌هایی از زوال عقل در او باشند

از اتریش تا خداحافظی

در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۳ ساله بود به تیم اشتورم گراتس اتریش پیوست و بعد از یکسال به شارلوا بلژیک رفت تا اینکه سال ۱۳۸۱ با الشباب امارات قرارداد بست او سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ یکسال در پرسپولیس و یکسال در سپاهان حضور داشت تا اینکه در سال 1384 وقتی 30 ساله بود با پیراهن راه آهن از فوتبال کنار رفت.

تصویر
 

مربیگری

بازیکن سابق پرسپولیس بعد از خداحافظی مدتی به مربیگری مشغول بود که از جمله در تیم هایی چون خونه به خونه ، سپیدرود رشت به عنوان دستیار حضور داشت

فعالیت موسیقی و خوانندگی مهرداد میناوند

لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. مهرداد میناوند تک آهنگی با حضور پژمان جمشیدی و نیما نکیسا در سال 93 به نام جام جهانی منتشر کرده است.

تصویر
 

ماجرای بیماری سرطان مهرداد میناوند

چند سال پیش خبر ابتلای میناوند به بیماری سرطان منتشر شد که بعدها او تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند. او با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت:به مدت ۷ سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

تصادف شدید در شمال

در سال 94 مهرداد میناوند تصادف بسیار وحشتناکی در جاده شمال با اتومبیل لندکروز داشت که به گفته ی خودش شانس با او یار بوده که توانسته جان سالم به در ببرد . ماجرا از این قرار بود که مهرداد برای افتتاح یک خیریه به رشت مسافرت کرده و سپس برای رفتن به مزار مرحوم هادی نوروزی به بابل می رود که در مسیر تصادف بسیار تلخ و وحشتناکی را تجریه می کند . به گفته ی میناوند از اتومبیل چیزی باقی نماند . اما او و همراهانش صحیح و سالم به تهران بازگشتند.

تصویر
 

ازدواج اول مهرداد میناوند در اتریش

میناوند : همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد. و اکنون پسرش آریا با همراه مادرش در کشور اتریش زندگی می کنند. میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

تصویر
 
 

ازدواج دوم مهرداد میناوند

مهرداد در ازدواج دومش با «شبنم کمانگر» در تاریخ ۹۹/۹/۹ در روز تولدش ازدواج کرد . شبنم کمانگر همسر دوم میناوند فوتبالیست می باشد که بعد از مدتی آشنایی درنهایت در سال ۹۹ با هم ازدواج کردند.

شرکت واردات میناوند

میناوند در حال حاضر یک شرکت بازرگانی اداره می کند که در عرصه واردات انواع محصولات فعالیت دارد و تجارت اصلی اش عطر و ادکلن می باشد. البته مهرداد میناوند به حوزه معدن هم راه دارد. این بازیکن سابق پرسپولیس مدتی هم در کار معدن و استخراج سنگ های قیمتی بود او امتیاز سه فقره سنگ معدن زینتی را دارد و آنها را به خارج از کشور بویژه کشورهای عربی صادر می کرد و فروشگاه آرایشی و بهداشتی در پاساژ میلاد نور هم دارد

تصویر
 

مهرداد میناوند و کرونا

اول بهمن ماه سال 99 درست در اوج بیماری کرونا در کشور ، میناوند در زمانی که حدود 80 درصد از ریه هایش را کرونا احاطه کرده بود به بیمارستان مراجعه کرد وضعیت او وخیم گزارش شد .

ظاهرا دلیل ابتلای میناوند به کرونا شرکت در ویژه برنامه تلویزیونی دربی از سری بازی های استقلال و پرسپولیس در دیماه 99 بود که علاوه بر او علی انصاریان هم که در این برنامه شرکت کرده بود به کرونا مبتلا شد و او هم در بیمارستان بستری شد

اینستاگرام مهرداد میناوند

پیج و صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی mehrdad.minavand فعال است که تصاویری از جوانی و تا امروز و عکس پدر و مادر و پسرش آریا را منتشر کرده است

 
تصویر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه