شغل جدید محسن بنگر + عکس

شغل جدید محسن بنگر + عکس
کدخبر : 2198

مدافع سابق پرسپولیس کار خود را برای حضور رسمی در جمع مربیان فوتبال ایران استارت زده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در شرایطی که کمتر از یک سال از خداحافظی محسن بنگر از فوتبال و دنیای بازیگری می‌گذرد، کاپیتان سابق پرسپولیس اکنون با پشت سر گذاشتن دوره مربیگری و دریافت مدرک B مربیگری، کار خود را استارت زده است. بازیکن سابق سپاهان، تراکتور و پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد و دوران فوتبالی خود در لیگ برتر را با حضور در پارس جنوبی خاتمه داد، اکنون به عنوان عضو کادرفنی هومن افاضلی در این تیم، کارش را آغاز کرده است.

بنگر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشته: امروز برای من یک مبدا مهم تاریخی است؛ بی‌تردید تا وقتی زنده‌ام به یاد می‌آورم که در یکی از جنوبی‌ترین شهرهای این مرز پرگوهر، در کنار جماعتی که عشق را نه تنها در گفتار، که در چشم‌هایشان حس می‌کنم، مربیگری را آغاز کردم. شاید درست مثل روزی که در زمین‌های پر از گل و لای شهرم فوتبالم را شروع کردم و چرخ سرنوشت دستم را گرفت و مرا برد به شهر رویاهای زندگی‌ام.

بعضی خاطرات برای فراموش نشدن ساخته می‌شوند. اگر بهار عمرم را بازی کرده باشم، تابستان عمرم می‌تواند همین روز آغاز مربیگری‌ام باشد؛ در شهر جم، در کنار هومن افاضلی عزیز، که می‌دانم اندیشه‌های بزرگی در سر دارد. من آدم کارهای کوچک نیستم، آمده‌ایم که با هم و برای هم اتفاق‌های بزرگی را رقم بزنیم. باید این روز فراموش‌نشدنی را ثبت کنم؛ چهارشنبه، یازدهم دی‌ماه یک هزار و سیصد و نود و هشت، اولین روز مربیگری ‌‌. هدفم در مربیگری این است که به بالاترین درجه برسم با همت خودم و لطف پروردگار.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • احمد
    0

    آدم فروش تو هیچ وقت کسی نخواهی شد به امید خدا

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه