علت عدم توافق استراماچونی با استقلال فاش شد + جزئیات

علت عدم توافق استراماچونی با استقلال فاش شد + جزئیات
کدخبر : 2225

استراماچونی مدعی است از آنجایی که همچنان مفاد بند‌های مذاکره، متن نامه‌ها و موضوع پیش شرط‌ها قبل از توافق لو می‌رود، مذاکره انجام شده در دوحه را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، آندره‌آ استراماچونی دقایق کوتاهی بعد از ساعت دوازده نیمه شب، با ارسال یک ایمیل بلندبالا ضمن انتقاد از لحن طلبکارانه ضرب‌الاجل و ایمیل غروب باشگاه، اعلام کرد چون همچنان مفاد بند‌های مذاکره، متن نامه‌ها و موضوع پیش‌شرط‌ها قبل از توافق لو می‌رود، مذاکره انجام شده در دوحه را به رسمیت نمی‌شناسد و همچنان روی مواضع قبلی خود هست و در شرایط فعلی، چون تغییری در رویکرد استقلال برای اصلاح اوضاع دیده نشده، قادر به ادامه همکاری نیست.

 

 

یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به خبرورزشی گفت: گویا باشگاه استقلال این ایمیل را بی جواب گذاشته و باعث شده استراماچونی این بار در گفت‌وگو با ایرنا با عصبانیت منکر مذاکره شود 

 

این درحالی است که رحمان رضایی و علی خطیر مدعی هستند مذاکره حضوری با اتوره ماتزیلی و تلفنی با فدریکو پاستورلو را با اطلاع استراماچونی انجام داده‌اند.

 

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید به پاس خدمات کوتاه‌مدت سرمربی ایتالیایی، این ماجرا را دوستانه تمام کند و در این خصوص رایزنی‌هایی را نیز آغاز کرده است.

 

ذهنیت استراماچونی به حدی خراب شده که تصور می‌کند باشگاه عامدانه برای تخریب او نزد هواداران و بازیکنان استقلال ایمیل ضرب‌الاجل فرستاده و موضوع را رسانه‌ای کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه