علیرضا جهانبخش و بازهم قیچی برگردون + عکس

علیرضا جهانبخش و بازهم قیچی برگردون + عکس
کدخبر : 2313

برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش کمتر از 30 دقیقه در میدان بود، با شکست مقابل شفیلدونزدی از جام حذفی انگلیس کنار رفت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  ورزش سه، در دور سوم جام حذفی انگلیس، برایتون در اولین بازی اش در جام حذفی میزبان شفیلدونزدی دسته دومی بود و با شکست 1-0 خیلی زود با این جام وداع کرد.


در این دیدار گراهام پاتر که نسبت به بازی مقابل چلسی چند تغییر در ترکیب اصلی اعمال کرده بود، باز هم علیرضا جهانبخش را روی نیمکت قرار داده بود اما وقتی تیمش یک گل عقب افتاد، از دقیقه 63 وینگر ایرانی اش را به زمین فرستاد. تعویضی که در نهایت موثر نبود و برایتون نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.


نکته جالب توجه در این بازی، کرنری بود که برایتون چند دقیقه بعد از ورود جهانبخش به دست آورد. روی این کرنر، علیرضا بازهم اقدام به زدن قیچی برگردون کرد تا شاید یک گل زیبای دیگر شکل بگیرد اما توپ با فاصله بسیار ناچیزی از روی پا او رد شد و در ادامه ضربه سر مدافع پیش تاخته برایتون هم راه به جایی نبرد. تماشای تصویر تلویزیونی روی این فعل و انفعال، طوری بود که انگار جهانبخش قیچی زده و حتی کارگردان تلویزیونی هم بلافاصله بعد از این صحنه، تصویر درشت صورت جهانبخش را به نمایش گذاشت اما با دقت روی صحنه آهسته مشخص می شود که این بازیکن ایرانی تاثیر چندانی روی توپ نداشته است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه