افشای ستاره پرتغالی از ماجرای انتقال به یوونتوس + عکس

افشای ستاره پرتغالی از ماجرای انتقال به یوونتوس + عکس
کدخبر : 2316

نانی، ستاره باتجربه پرتغالی فاش کرد که در آستانه پیوستن به یوونتوس در سال 2014 بوده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، نانی که در سال 2007 و از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شده بود، هفت سال خوب را در اولدترافورد سپری کرده و در سال 2014 فاصله ای با پوشیدن لباس یوونتوس نداشت. اما مدیران یونایتد با انتقال او به تورین مخالفت کردند و در نهایت نانی در اولدترافورد ماندنی شد.

 

 

نانی گفت: "همه توافقات انجام شده بود، اما در آخرین لحظه منچستریونایتد تصمیم گرفت توافق را بر هم بزند و خواستار ماندن من شد. من بعد از اینکه سال 2013 قرارداد خود را تمدید کردم مصدوم شدم، اما علیرغم اینکه پیشنهادات زیادی برای من وجود داشت، یونایتد تصور می کرد با قرارداد جدید من خواهان ماندن در اولدترافورد هستم.

 

در آن مقطع حتی به بازیکنان جوان هم بازی می رسید، اما من نیمکت نشین بودم و به همین دلیل به این نتیجه رسیدم زمان جدایی فرا رسیده است. مصدومیتم بهبود یافته بود و من توافق کردم به یوونتوس بروم. همه چیز تمام شده بود و یووه من را می خواست و حتی پاسخ یونایتد نیز مثبت بود. سپس در آخرین لحظه و با بسته شدن بازار یونایتد اجازه جدایی به من نداد. من از مدیران باشگاه دلیل این تصمیم را پرسیدم و تنها پاسخی که آنها داده اند این بود که تو باید در اینجا بمانی. من از این رفتار عصبانی شدم، اما احساس کردم آنها می خواهند مرا حفظ کنند زیرا من برای یونایتد مهم هستم.

 

سپس لوئیس فان خال سرمربی یونایتد شد و با من صحبت کرد و گفت که می خواهد تغییراتی ایجاد کند. من نیز به محض اینکه فرصت پیدا کردم، به اسپورتینگ بازگشتم."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه