تصاویر عجیب از تخریب مجسمه زلاتان + عکس

تصاویر عجیب از تخریب مجسمه زلاتان + عکس
کدخبر : 2347

مجسمه زلاتان ابراهیموویچ در شهر زادگاهش، مالموی سوئد دیشب بار دیگر مورد حمله قرار گرفت و تخریب شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، مجسمه زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد و بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور در شهر زادگاهش، مالمو، دیشب بار دیگر هدف حمله تخریب‌گران قرار گرفت و به گزارش روزنامه سوئدی آفتون‌بلادت، تخریب‌گران با شکستن ساق‌های پای مجسمه او، تندیس زلاتان را به زمین انداختند.

 

 

زلاتان که در روزهای اخیر به آث میلان پیوسته تا برای دومین بار با پیراهن این تیم به میدان برود در ماه اکتبر در مراسم رونمایی از مجسمه خود در شهر مالمو حضور پیدا کرد. ولی عصبانیت هواداران تیم مالمو از زلاتان زمانی آغاز شد که او سهامدار باشگاه رقیب این تیم، همربی شد و در سخنانی اعلام کرد که قصد دارد این تیم را به بزرگترین تیم اسکاندیناوی تبدیل کند.

 

زلاتان در شروع دوران فوتبالی خود در تیم مالمو به شهرت رسید و بعد از آن راهی هلند، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، فرانسه و آمریکا شد تا نامش را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا مطرح کند.

 

 

پیش از تعطیلات کریسمس، عده‌ای با حمله به مجسمه زلاتان بینی او را کنده بودند ولی آسیبی که دیشب به مجسمه او در شهر مالمو وارد شده بسیار سنگین بوده است. در حال حاضر به گزارش آفتون‌بلادت تنها دو پا از مجسمه روی پایه آن باقی مانده و بقیه تندیس به زمین افتاده است. عبارت "از اینجا ببریدش" به زبان سوئدی روی زمین نزدیک به مجسمه با اسپری رنگ نوشته شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه