مورینیو و اعتراف تلخ +عکس

مورینیو و اعتراف تلخ +عکس
کدخبر : 2370

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است تساوی برابر میدلزبورو فاجعه نیست.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از به نقل از ورزش سه، تاتنهام عصر امروز در دور سوم جام حذفی انگلیس در خانه میدلزبورو به تساوی 1-1 دست یافت تا کار به بازی تکراری کشیده شود. ژوزه مورینیو مدعی شد تیمش هافبک و مهاجم نوک در اختیار نداشته و او در برخی دقایق از سبک بازی تیمش ناامید شده است.

 

 

 

 

ژوزه مورینیو گفت: "گاهی اوقات عملکرد بازیکنان در زمین ناامید کننده بوده و چنین حسی به من در کنار زمین دست می دهد. این یک مسابقه واقعی و دشوار در جام حذفی بود. اگر در فوتبال به اینکه چند بار به محوطه جریمه حریف می رسید امتیاز می دادند، ما با اختلاف زیادی پیروز می شدیم.  

 

 

از اینکه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و دروازه باز شد احساس ناامیدی داشتم. می دانم که گل میدلزبورو آفساید بود، اما فوتبال اینگونه است. با تعویض هایم ریسک کردم، اما در 30 دقیقه پایانی تاتنهام حتی یک هافبک نیز در ترکیب نداشت. ما ریسک کردیم و با شش بازیکن هجومی، اما بدون مهاجم نوک بازی کردیم. امیدوارم میدلزبورو در آینده موفق شود. من این باشگاه و مالکش را دوست دارم و از زمانیکه آیتور کارانکا سرمربی این تیم بود، میدلزبورو برای من تبدیل به تیمی مهمتر شد. حریف ما در بازی امروز تیمی سازمان یافته و مبارزه جو بود.

 

 

البته تساوی 1-1 فاجعه نیست و دیدار تکراری در خانه ما انجام خواهد شد. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و من امروز با توجه به بازیکنان موجود تیمم را به میدان فرستادم."

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه