خودرو گران قیمت هدیه برایتون برای جهانبخش + عکس

خودرو گران قیمت هدیه برایتون برای جهانبخش + عکس
کدخبر : 2408

علیرضا جهانبخش امروز جایزه ماهیانه "بهترین نمایش در ماه دسامبر" برایتون را که از سوی شرکت پورش در انگلیس حمایت می شود دریافت کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی در اردیویسه هلند در تابستان ۲۰۱۸ راهی برایتون شد. جهانبخش فصل گذشته در اکثر بازی های برایتون حضور ثابت داشت اما به دلیل عملکرد دفاعی این تیم نتوانست قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دهد. در فصل جدید اما شرایط به طور کلی برای جهانبخش تغییر کرد و این ستاره ایرانی با روی کار آمدن گراهام پاتر به یک نیمکت نشین محض در برایتون تبدیل شد.


با این وجود جهانبخش هرگز ناامید نشد و به تلاش کردن ادامه داد تا این که بالاخره و در بازی مقابل بورنموث به ترکیب اصلی برایتون راه یافت. جهانبخش در این بازی به خوبی پاسخ اعتماد گراهام پاتر را داد و علاوه بر گلزنی، عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت که به واسطه همین تک نمایش او موفق به جلب آرای هواداران برایتون برای دریافت این جایزه شده است ؛ اتفاقی که تنها به عملکردش در بازی بورنموث مربوط می شود. دو بازیکنی که برای بردن نظرسنجی با علیرضا رقابت داشتند، آرون موی استرالیایی (بازی بورنموث) و ماپای(بازی آرسنال) بودند.

 نکته جالب در این باره اما به هدیه باشگاه برایتون به علیرضا جهانبخش برمی گردد. این باشگاه انگلیسی به واسطه قراردادی که با شرکت پورش دارد، هر ماه به برنده این نظر سنجی یک دستگاه پورش پانامرا اهدا می کند.  پورشه پانامرا خودرویی است که برایتون امروز به عنوان جایزه بازیکن ماه این باشگاه به علیرضا جهانبخش اهدا کرد.

قیمت این خودرو حدود 134 هزار دلار است. مفت چنگ علیرضا که به درخشش خود در برایتون بعد از بازی بورنموث ادامه داده و قصد دارد تاریخ را در لیگ جزیره از نو بنویسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه