ادای احترام جالب باشگاه تراکتورسازی به شهید سپهبدسلیمانی + عکس

ادای احترام جالب باشگاه تراکتورسازی به شهید سپهبدسلیمانی + عکس
کدخبر : 2418

مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتور به مقابل شامخ شهید سردار قاسم سلیمانی ادای احترام کردند

 

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز با اهدای شاخه گل به یادمان شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

 

میر معصوم سهرابی، سرپرست باشگاه تراکتور با بیان اینکه شهادت سردار سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم، گفت: زنوزی مالک باشگاه تراکتور برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و به پاس قدردانی از رشادت‌های شهید سردار سپهبد سلیمانی، ورزشگاه بنیان دیزل را به نام این شهید والامقام تغییر دادند.

 

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محل بازی‌های خانگی تیم فوتبال ماشین سازی و محل تمرین تراکتور است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه‌ی ماست که به عنوان یک ایرانی به شهداء ارج نهاده و یادشان را گرامی بداریم.

 

نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتور نیز در این خصوص اظهار کرد: شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه‌ی آحاد جامعه را متأثر کرد. مردم آذربایجان نیز همواره به سرداران احترام ویژه قایل هستند.

 

وی افزود: مهندس زنوزی هم به شدت از این اتفاق متأثر شده بود که در همین راستا نسبت به تغییر نام استادیوم بنیان دیزل به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام کرد و نخستین ورزشگاه کشور به نام این شهید بزرگوار نام گذاری شد.

 

نصیری تصریح کرد: حیات سردار سپهبد شهید سلیمانی برای کشورمان امنیت بود و شهادتش نیز برای دنیای اسلام وحدت به وجود آورده است. ما باید از مهندس زنوزی بابت این اقدام فرهنگی تشکر و قدردانی کنیم، امیدوارم ارج نهادن به شهداء در کشورمان تداوم داشته باشد.

 

ساکت الهامی مربی تراکتور گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سنبل، اسطوره، اسوه و غرور تمامی شیعیان جهان اسلام بود و این اتفاق باعث خدشه‌دار شدن غرور همه‌ی ما شد. معتقدم سرداران کشورمان همان راه سردار سپهبد شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

 

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، انتقام خون سردار سلیمانی باید گرفته شود تا حساب کار دست دشمنان بیاید. مردم ایران عزادار هستند و احساس می‌کنند عضوی از خانواده‌ی خودشان را از دست داده‌اند.

 

الهامی با تأکید بر اینکه مردم ایران متحد و یکپارچه مقابل دشمن ایستاده‌اند، اظهار کرد: زنوزی به صورت کاملاً دلی نام ورزشگاه را به نام این شهید بزرگوار تغییر دادند. با توجه به اینکه تبریز شهر اولین‌هاست، نامگذاری اولین ورزشگاه به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کمترین کاری بود که مهندس زنوزی و مردم تبریز در قبال این شهید بزرگوار انجام دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی راه را به خوبی به سیاسیون و ورزشکاران نشان داد و امیدوارم راه ایشان تداوم داشته باشد.

 

ادای احترام باشگاه تراکتور به شهید سردار سلیمانی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه