گزینه های سرپرستی استقلال معرفی شدند

گزینه های سرپرستی استقلال معرفی شدند
کدخبر : 2508

ستار همدانی که پس از جواد زرینچه مدت کوتاهی به عنوان سرپرست استقلال معرفی شد، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، ستار همدانی از سمت خود به عنوان سرپرست استقلال استعفا داد تا در آستانه شروع نیم فصل دوم، آبی ها در انتظار معرفی سرپرستی جدید برای این تیم باشند. ستار همدانی و فرهاد مجیدی از زمان بازی در میادین فوتبال هم رابطه چندان نزدیکی با یکدیگر نداشتند و جدایی زود هنگام همدانی از استقلال در این مقطع قابل پیش بینی بود.


گزینه های احتمالی برای سرپرستی استقلال اما چه کسانی هستند؟!
امروز برخی منابع از نزدیکی بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال به عضویت در کادر مجیدی به عنوان سرپرست تیم نام برده اند. فریبا یکی از پیشکسوتانی بود که روز گذشته در مراسم معارفه مجیدی حضور داشت.
پرویز مظلومی دیگر گزینه ای است که می توان از او به عنوان سرپرست احتمالی استقلال نام برد. مظلومی که در مقاطعی سرمربی آبی پوشان بوده است نیز روز گذشته در مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال حضور داشت. مظلومی اما به واسطه تجربیاتی که به عنوان سرمربی در استقلال دارد شاید ترجیح بدهد که با همین عنوان "سرمربی پیشین" در استقلال شناخته شود و تمایلی به قبول سرپرستی تیم نداشته باشد.


فرزاد مجیدی اما محتمل ترین گزینه برای سرپرستی استقلال است. فرزاد هم برادر فرهاد مجیدی است، هم استقلالی است و هم پیش از این تجربه مدیریت تیم را داشته است. به نظر می رسد علاوه بر بهتاش فریبا، فرزاد مجیدی نیز به نیمکت آبی ها برای جانشینی ستار همدانی نزدیک باشد.

 

لازم به ذکر است اگر طی روزهای آینده تغییراتی در سیستم مدیریتی استقلال حاصل شود و برخی اعضای هیئت مدیره این باشگاه تغییر کنند این احتمال وجود دارد تا گزینه‌های دیگری نیز برای نیمکت استقلال به عنوان مدیر تیم مطرح شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه