بیرانوند در نبود کالدرون می تازد + عکس

بیرانوند در نبود کالدرون می تازد + عکس
کدخبر : 2512

در روزهایی که گابریل کالدرون هنوز در تعطیلات به سر می برد علیرضا بیرانوند با روحیه ای بالا در تمرینات تیمش حضور دارد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قبل از سفرش از ایران، ابتدا علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیمش را روی نیمکت نشاند و سپس نامش را در لیست هجده نفره چند بازی قرار نداد. او اما قبل از اینکه از ایران برود اعلام کرده بود که بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس است و بعد از تعطیلات ژانویه حتی با قدرتی بیشتر و کیفیتی بالاتر بازخواهد گشت.


تعطیلات زمستانی پرسپولیس در حالی به پایان رسید که حضور و بازگشت کالدرون درهاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال یکی از چهره های اصلی تمرینات حال حاضر پرسپولیس علیرضا بیرانوند است که گویا همانطور که کالدرون گفته بود قصد دارد در نیم فصل دوم باانگیزه و اشتیاق بالاتری در میادین حضور پیداکند.


البته که شاید دلیل این میزان تاخت و تازی که علی بیرو در تمرین امروز انجام میداد تایید این خبر بود که کالدرون دیگر به پرسپولیس باز نمی گردد. نکته قابل توجه درباره بیرانوند اینکه او در اینروزها رقیب هفته های اخیرش را هم درتمرینات نمی بیند. بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس در هفته های پایانی تبدیل به شماره یک پرسپولیس شد و آمار هفت بازی بدون گل خورده را به ثبت رساند. البته که به نظر می رسد رادو برخلاف کالدرون بازگردد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه