درگیری شدید فرهاد مجیدی با سرپرست استقلال

درگیری شدید فرهاد مجیدی با سرپرست استقلال
کدخبر : 2517

ستار همدانی در حالی امروز از سرپرستی باشگاه استقلال استعفا داد که اختلافات میان مجیدی و همدانی ریشه در گذشته دارد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیوز ، همانطور که امروز نوشتیم همدانی و مجیدی از زمانی که در میادین فوتبال هم پا به توپ بودند، روابط چندان نزدیکی با هم نداشتند و این اختلافات در زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی و حضور ستار همدانی به عنوان دستیار در کنار او به اوج خود رسید.

 


در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال 94 ستار همدانی در بخشی از مصاحبه اش با سایت ورزش 3 خطاب به فرهاد مجیدی گفت: آقای مجیدی خداوند ناظر بر اعمال انسان هاست و هیچ چیز از چشم او پوشیده نیست.

 

کاش همه شکست ها داخل زمین فوتبال بود. شما بهتر است به مسائلی مهمتر از فوتبال برسید و کفایت خود را ابتدا برای خودتان مشخص کنید و بعد فوتبال. آقای مجیدی کاش می شد در حضور خدا به او پاسخ دهید چه شد که به یکباره از فوتبال خداحافظی کردید؟ مردم ایران، مردم باهوشی هستند که یک روز بالاخره حقایق را می‌فهمند.

 

آقای مجیدی مردم ایران یک روز همه چیز را نه تنها در مورد شما بلکه در مورد همه آدم هایی که با سیاه بازی تصمیم به فریب اذهان عمومی دارند، رو می شود. آقای قلعه‌نویی و من هم اگر خطایی داشته باشیم، مطمئن باشید از چشم خدا دور نیست و دست ما هم رو می شود.

 


همدانی در پایان می گوید: شما که ادعای استقلالی بودن و آبی بودن را می کنی همان کسی هستی که در سخت‌ترین شرایط و در حساس‌ترین شرایط استقلال را تنها گذاشتی و با بهانه های واهی مردم را فریب دادی. آقای مجیدی بهتر است روی کارت تمرکز داشته باشی و به زندگیت برسی و به کسانی که شناسنامه این فوتبال هستند توهین نکنی. به هر حال امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که آقای مجیدی خیلی زود به جرگه مربیان بپیوندد و آن موقع است که متوجه می‌شود امیر قلعه‌نویی چه کارهای بزرگی در حق او کرده و افتخاراتی که کسب کرده نه تنها سخت، بلکه رویایی است.

 


من برای آقای مجیدی و تمام دشمنانمان آرزوی شادی و آرامش می کنم و قضاوت در مورد صحبت‌هایم را به مردم واگذار می‌کنم و از مردم می‌خواهم کمی تامل کنند و به اتفاقاتی که افتاده است فکر کنند. ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند و چهره واقعی انسانها خیلی زود مشخص می شود.

 

همین مصاحبه دلیل اسعفای ستار همدانی از سمت سرپرستی استقلال را به وضوح مشخص می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه