تا ۱۰ روز دیگر سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود

تا ۱۰ روز دیگر سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود
کدخبر : 2521

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: ابتدا می‌خواهم از توجه رسانه‌ها به تیم ملی امید که امید همه ایرانی‌ها است تشکر کنم. انشاالله این تیم فردا (پنج شنبه) در نخستین بازی اش در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مقابل ازبکستان گام محکمی بردارد. قبل از جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، با حمید استیلی در تایلند تماس گرفتند و او درباره تمام مسائل صحبت کرد. خوشبختانه همه چیز برای برگزاری این بازی فراهم است و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

او افزود: در جلسه امروز گزارش کمیته فنی و توسعه فدراسیون درباره موضوع سرمربی تیم ملی مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت. در نهایت پروسه انتخاب و فرآیند گزینش نهایی سرمربی تیم ملی را به حیدر بهاروند، نایب رئیس فدراسیون سپرده شد تا او با بررسی تمام جوانب و تاکید بر استفاده از ظرفیت مربیان داخلی در روز‌های آتی تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کند.

علوی درباره اینکه شنیده می‌شود نام ۲ گزینه داخلی برای تایید نهایی به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است، بیان کرد: به صورت کلی فدراسیون در حال حاضر در موقعیت تایید تا تکذیب اسامی نیست، اما آنچه مسلم است مربیان شایسته و ارزشمندی در فوتبال کشورمان حضور دارند. امیدواریم در این فصل تازه شاهد تکرار روز‌های درخشان و طلایی فوتبال کشورمان باشیم.

او درباره زمان مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی اظهار داشت: مذاکرات به زودی آغاز خواهد شد. بررسی و فرآیند تصمیم گیری در هفته آینده انجام می‌شود. اجازه بدهید تاریخ دقیقی مطرح نکنم، اما فکر می‌کنم ظرف ۱۰ روز آینده جمع بندی نهایی هیئت رئیسه به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: فدراسیون روی انجام فرآیند‌های لازم و برگزاری انتخابات در موعد قانونی اصرار دارد و کاملا برای این موضوع آماده است. هر زمانی از سوی هیئت رئیسه تایید شود بلافاصله مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم می‌کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه