VAR این بار علیه مسی + عکس

VAR این بار علیه مسی + عکس
کدخبر : 2568

بارسلونا امشب در دیداری عجیب و در حالی که تا دقیقه 81 از اتلتیکو پیش بود دو گل دریافت کرد و از رسیدن به فینال سوپرکاپ باز ماند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، بارسلونا نیمه اول تیم مسلط و برتر میدان بود ولی نتوانست از سد یان اوبلاک گذر کند و گلر اتلتیکو یک تنه تیمش را در جریان بازی نگاه داشت. نیمه دوم اما روندی کاملا متفاوت داشت.

 

40 ثانیه از نیمه دوم گذشته بود که کوکه اتلتیکو را پیش انداخت. این گل خیلی زود و دقیقه 51 توسط لیونل مسی پاسخ داده شد و خود او پس از چند دقیقه توانست دبل کند. دقیقه 60 بازی بارسا با گل دوم مسی 2-1 پیش افتاد اما با دخالت وی ای آر گل از مسی پس گرفته شده چرا که او با دست خود توپ را کنترل کرده بود.

 

 

 

 

بارسا البته دقیقه 62 بازی توانست گل دوم را توسط گریزمان به ثمر برساند تا یک قدم دیگر به پیروزی نزدیک تر شود.

آبی اناری ها تیم برتر میدان بودند و دقیقه 73 توسط جرارد پیکه به گل سوم هم رسیدند اما این گل هم توسط وی ای آر و به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا برتری بارسا پر رنگ تر نشود.

 

 

 

 

پس از مردود شدن این گل، اتلتیکو سوار بر بازی شد و با اعتماد به نفس بیشتری به سمت دروازه بارسا حمله ور شد و توانست دقایق 81 و 86 به دو گل برسد و به شکلی فوق العاده ورق را برگرداند. بدون شک بدون وی ای آر بارسا خیلی زودتر از دقیقه 81 پرونده بازی را بسته بود و الان تیم پیروز میدان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه