نگذاشتند ستاره نقل و انتقالات پرسپولیسی شود + عکس

نگذاشتند ستاره نقل و انتقالات پرسپولیسی شود + عکس
کدخبر : 2576

محمدحسن انصاری‌فرد گفت: گزینه‌های داخلی مدنظر کالدرون با مخالفت باشگاه‌شان نمی‌توانند جذب پرسپولیس شوند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیـوز، یکی از دغدغه اصلی هواداران پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل دوم است که به نوعی سرخپوشان تا به امروز در این زمینه موفق نبوده‌اند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع در گفتگویی گفت: طبق درخواست کادر فنی قرار بود بین دو تا سه بازیکن‌ جدید به تیم اضافه شوند. می دانم هواداران‌ بشدت ناراحت و نگران‌ هستند.ما موفق به جذب بازیکنان ایرانی مدنظر سرمربی نشدیم. دو باشگاه در خطر سقوط و‌ یک‌تیم مدعی کسب سهمیه با انتقال بازیکنان خود موافقت نکردند چرا که خود‌ سخت به آنها نیاز داشتند.

 

ما رایزنی های متعددی در این مورد داشتیم و می دانیم که این باشگاه ها با انتقال این نفرات که مدنظر دیگر تیم ها از جمله تیم های مدعی بودند نیز مخالفت کرده اند. با این وجود باید بگویم که به رغم فرصت محدود باقی مانده ما می توانیم تیم را تقویت کنیم و از این بابت نگران نیستیم و گزینه هایی در دسترس هستند و بنابراین امکان تقویت تیم وجود دارد.

 

 

 

با توجه به صحبت های انصاری فرد درخصوص گزینه های مدنظر کالدرون می توان اینطور قلمداد کرد که پرسپولیس دیگر نمی تواند امیدی به جذب عیسی آل کثیر داشته باشد و پرونده حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان بسته شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • رضا
    0

    الهی 120 ساله شی

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه