تصاویری از لحظه های جالب در تمرین استقلال+ عکس

تصاویری از لحظه های جالب در تمرین استقلال+ عکس
کدخبر : 2662

تمرینات این روزهای استقلال تحت تاثیر حضور کادرفنی جدید با تغییرات زیادی در نوع اجرای برنامه های آماده سازی روبرو شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، با قطعی شدن جدایی استراماچونی و دستیاران ایتالیایی دور جدید برنامه های آماده سازی استقلال در حالی زیر نظر فرهاد مجیدی و دستیارانش آغاز شد که این تمرینات در روزهای گذشته به نسبت نیم فصل اول با تغییرات زیادی روبرو شده است.


فرهاد در شرایطی دوباره به نیمکت رهبری پرحاشیه آبی ها بازگشت که این بار مجید نامجومطلق ستاره سابق استقلال را به عنوان تئوریسین کنار خود می بیند. حضور این زوج که هر دو از بهترین عناصر تهاجمی تاریخ باشگاه محسوب می شوند این انتظار را ایجاد کرده تا طرفداران در انتظار دیدن نمایشی تهاجمی با گل های فراوان باشند.


در این راه سرمربی و دستیارش برای رسیدن به گل راه های زیادی را در دستور کار قرار دادند که یکی از این راه شوتزنی از هر گوشه از زمین است. در تمرینات روزهای گذشته بازیکنان استقلال با نظارت فرهاد و نامجومطلق دقایق زیادی را به تمرین شوتزنی اختصاص دادند تا جایی که این تمرینات تبدیل به مسابقه ای جذاب بین بازیکنان شد تا حساسیت در آن موج بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه