عکس لورفته از رامین رضاییان در کنار دختر بی حجاب + بیوگرافی و تصاویر

عکس لورفته از رامین رضاییان در کنار دختر بی حجاب + بیوگرافی و تصاویر
کدخبر : 3116

رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس و حال تیم ملی می باشد.بیوگرافی کامل “رامین رضاییان” و عکس های جالب او را در ادامه مشاهده کنید.

 

 
 

نمناک نوشت :

  • نام :رامین
  • نام خانوادگی :رضاییان
  • تاریخ تولد :27 اسفند 1369
  • محل تولد :ساری
  • پست :دفاع  راست
  • باشگاه سابق :پرسپولیس
  • شماره پیراهن :27
  • تاهل :مجرد
  • شماره پیراهن تیم ملی :23
 
 
 
 

5293109

110

رامین رضاییان و سرخیو راموس

 

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت ، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

 

 

خبر داغ و جنجالی : ماجرای جنجالی بچه ناخواسته ساسی مانکن از دنیاجهانبخت + عکس مراسم ازدواج

 

 

 

 

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

 

رامین رضاییان و عکس پدرش

پدر رامین رضاییان مدافع تیم ملی

 
تیپ لاکچری رامین رضاییان در قطر

رامین رضاییان، یکی از پر سر و صداترین فوتبالیست‌ های ایران در چند سال اخیر به حساب می‌ آید، ستاره سمت راست خط دفاعی تیم ملی پس از اتمام لیگ ستارگان قطر همچنان در این کشور باقی مانده و تمرینات بدنسازی خود را به صورت انفرادی پیگیری می‌ کند.

زندگی در قطر حسابی با روحیه ملی‌ پوش کشورمان سازگار است، چرا که رضاییان از آن دسته از فوتبالیست‌ هایی به شمار می‌ رود که از زندگی لاکچری لذت می‌ برد.

 

تیم الشحانیه قطر که رامین رضاییان در آن عضویت دارد و تمرینات و اردوی آماده‌ سازی پیش فصل را در ترکیه پشت سر می‌ گذارد، عصر‌ امروز در مسابقه‌ ای دوستانه مقابل تیم صبایل آذربایجان قرار گرفت.

 

5293109

استوری بازیکن تیم ملی

الشحانیه قطر که در نخستین بازی تدارکاتی مقابل سیبم‌ لتادا کامرون به برتری رسیده و در دیدار اخیرشبرابر برج بوعریریج الجزایر شکست خورده بود، امروز هم با وجود عملکرد خوب مدافع راست ایرانیخود نتوانست بازی با صبایل آذربایجان را با موفقیت پشت سر بگذارد و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

 

رضاییان که همانند دو بازی اخیرشان به طور ثابت و ۹۰ دقیقه در ترکیب الشحانیه قطر حضور داشته، امروز هم به طور کامل برابر صبایل آذربایجان بازی کرد و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

 

5293109 (1)

 

رامین رضاییان در قطر

رضاییان مقابل صبایل آذربایجان یکی از گل‌ های خود را از روی نقطه پنالتی و دیگری را از رویضربه ایستگاهی به ثمر رساند؛ او در دیدار تدارکاتی برابر سیبم‌لتادا کامرون نیز از رویضربه آزاد گلزنی کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه