مرد سال دنیا در آستانه جدایی از رئال مادرید + عکس

مرد سال دنیا در آستانه جدایی از رئال مادرید + عکس
کدخبر : 3406

لوکا مودریچ، هافبک نامدار رئال مادرید مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، نام لوکا مودریچ در سال های اخیر همیشه در لیست خرید نراتزوری قرار داشته و مدیران اینتر خواهان انتقال مرد سال جهان در سال 2018 بوده اند، اما نشریه اسپورت مدعی شد اینتر این بار جدی تر از همیشه قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب این هافبک کروات اقدام کند.

 

 

قرارداد لوکا مودریچ با باشگاه رئال مادرید در تابستان سال 2021 به پایان می رسد و اگر طرفین تمایلی به تمدید نشان ندهند، احتمالا کهکشانی ها مجبور به فروش مودریچ در تابستان 2020 خواهند شد. آنتونیو کونته معتقد است تیمش به یک رهبر باتجربه در میانه میدان نیاز دارد و حضور بازیکنی در کلاس لوکا مودریچ می تواند توان این تیم در خط میانی را افزایش دهد.

 

 

اینتر در تابستان سال 2018 نیز تا آستانه جذب لوکا مودریچ پیش رفت، اما رئال مادرید در آن مقطع به تازگی کریستیانو رونالدو را از دست داده بود و مجوز خروج دیگر ستاره بزرگش را صادر نکرد. البته لوکا مودریچ در فصل جاری زیر نظر زین الدین زیدان تولد دوباره ای یافته و در نتایج درخشان رئال مادرید در هفته های اخیر نقش ویژه ای ایفا کرده است. اما با مطرح شدن نام هایی چون دنی فن دبیک، پل پوگبا و فابین رویز برای انتقال به رئال مادرید در تابستان پیش رو، احتمال جدایی لوکا مودریچ بیشتر از گذشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه