واکنش تند انصاریفرد به بیانیه AFC

واکنش تند انصاریفرد به بیانیه AFC
کدخبر : 3427

محمد حسن انصاری فرد می گوید رفتار AFC با فوتبال ایران ظالمانه است و باشگاه های ایرانی زیر بار این ظلم نمی روند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، محمد حسن انصاری فرد پس از جلسه ای که در فدراسیون با حضور نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، علی نژاد معاون ورزش و ابراهیم شکوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: « متاسفانه بازی نمی کنیم و هر چهار باشگاه گفته اند که بازی نمی کنیم.»


خبرنگاری از مدیرعامل پرسپولیس پرسید که واکنش باشگاه های ایرانی به موضع جدید AFC چگونه است. اینکه بازی های رفت را در خانه حریفان بازی کنند و در بازی برگشت از رقبا در ایران میزبانی کنند. انصاری با اشاره به اینکه تضمینی در مورد این تصمیم وجود ندارد، بیان کرد: « تضمینی وجود ندارد. آمدیم، بازی کردیم و باز گفتند امنیت وجود ندارد. اینطوری زیر سوال می رویم و زیر بار ظلمی که AFC در حال انجام دادن با فوتبال ایران است، نمی رویم. همچنان می گوییم که باید هواداران ما در بازی های خانگی در ورزشگاه ها باشند و در ایران بازی کنیم.»


انصاری فرد در مورد محرومیت های احتمالی که پیامد این تصمیم است، بیان کرد:‌ « اگر ما زیر بار این داستان برویم و بپذیریم که خارج از خانه بازی کنیم، اولا به غرور ملی ما آسیب وارد می شود. تیم ها نتیجه نمی گیرند. خستگی های بیش از حد به تیم ها وارد می شود و بنابراین از نظر ملت و هواداران ما هم این موضوع قابل پذیرش نیست.»


مدیرعامل پرسپولیس سپس افزود: « البته اگرچه AFC در حال انجام رفتار ظالمانه است، باب مذاکره را باز گذاشتیم. هم از آقای اینفانتینو و هم شیخ سلمان و هم دبیر کل خواستیم که مذاکره کنیم تا به نتیجه برسیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه