حمایت جالب چین از استقلال و پرسپولیس + عکس

حمایت جالب چین از استقلال و پرسپولیس + عکس
کدخبر : 3452

خبرگزاری رسمی کشور چین در خبری به زبان عربی با نقل قول های جدا گانه از مسولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس بر پافشاری فوتبال ایران بر موضع خود خبر داد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از برنا؛ خبرگزاری رسمی کشور چین -شین هوا با انتشار مطالبی جداگانه به زبان‌های انگلیسی و عربی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را غیر فوتبالی دانست.

 

بر این اساس خبرگزاری دولتی چین در مطلبی به زبان انگلیسی در واکنش به محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت: مشخص است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با دستور افرادی غیر از اهالی فوتبال چنین تصمیمی گرفته است، اما باید با این موضوع برخورد شود، ناامنی وجود ندارد، این را خود اعضای کنفدراسیون فوتبا آسیا هم می‌دانند اما مجبورند تابع دستور باشند.

 

adk i_hشین هوا

 

اما همانگونه که در تصویر بالا میبینید این خبرگزاری در خبری به زبان عربی با تیتر، ایران ممنوعیت AFC را "بی اساس" دانست و آن را رد کرد. در ادامه این مطلب نوشته شده است: باشگاه استقلال در باشگاه استقلال ایران در تهران بیانیه ای صادر کرد و گفت که از رقابت در هر کشور ثالث امتناع می‌ورزد. عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت که تصمیم AFC براساس ادعاهایی است که بی اساس است.

 

 

به هر حال این مطالب در خبرگزاری دولتی چین بی‌تردید نشان‌دهنده حمایت این کشور بزرگ آسیایی شرقی از ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه