استقلال باید مثل زمان استراماچونی بازی کند

استقلال باید مثل زمان استراماچونی بازی کند
کدخبر : 3568

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: AFC امنیت را بهانه کرد تا به ورزش ما لطمه بزند وگرنه چیزی که در ایران زیاد داریم، امنیت است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، سعید مراغه‌چیان اظهار داشت: ما در ایران زندگی می‌کنیم و خودمان می‌بینیم امنیت کاملا برقرار است. شاید بیگانه‌ها با رسانه‌هایی که دارند بخواهند امنیت کشور ما را زیر سئوال ببرند، اما ما که خودمان می‌دانیم اینجا امنیت بر قرار است.

 

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان گفت: در صورت غیبت تیم‌های ایرانی در آسیا، فقط ما نیستیم که ضرر می‌کنیم. این ضرر دو جانبه است و فوتبال آسیا و خود کنفدراسیون هم ضرر می‌کند. AFC با این تصمیمش آسیا را از حضور چهار تیم قدرتمند و صد‌ها هزار تماشاگر محروم کرد و حتی به لحاظ مالی هم ضربه زیادی به فوتبال آسیا وارد شد.

 

مراغه‌چیان با حمایت از تصمیم جامعه ورزش در مقابله با این تصمیم غیر عادلانه گفت: خوشبختانه در این خصوص دیدیم که مسائل رنگی و قومیتی کنار گذاشته شد و جامعه فوتبال ما به یک وحدت نظر رسید که این وحدت نظر برگ برنده ما در مقابله با این جریان است.

 

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات زمستانی گفت: خوشبختانه شاکله تیم حفظ شد که این خیلی خوب است. تا اینجای کار تنها یک بازیکن اضافه شده و این باعث می‌شود او خیلی زود با سایرین هماهنگ شود.

 

وی افزود: مطهری در زمان حضورش در ذوب آهن یک مهاجم کارآمد و گلزن بود و امیدوارم این شرایط را حفظ کند. خیلی بازیکنان هستند که در تیم‌های خودشان سرآمد و ستاره هستند، اما وقتی به استقلال می‌آیند، نمی‌توانند بر جو این تیم غلبه کنند. امیدوارم مطهری اینگونه نباشد و همچنان یک مهاجم گلزن و تاثیرگذار باشد.

 

هافبک دهه شصت آبی‌پوشان خاطرنشان ساخت: هنوز که مشخص نیست مجیدی با چه استراتژی تیمش را هدایت می‌کند. اما منطق حکم می‌کند او همان تاکتیک و شیوه‌ای را در پیش بگیرد که استراماچونی از آن استفاده می‌کرد. بازی‌های اولی که مجیدی روی نیمکت می‌نشیند بسیار تعیین کننده است و در صورتی که در چند بازی نخست نتیجه لازم را بگیرد، ادامه کار برای او با فشار کمتری همراه خواهد بود.

 

مراغه‌چیان خاطرنشان ساخت: حالا که ظاهرا دیگر قرار نیست به آسیا برویم همین تعداد بازیکن برای لیگ و مدعی بودن در این مسابقات کفایت می‌کند. اما اگر قرار بود به آسیا برویم حداقل یک مدافع میانی و یک هافبک تهاجمی دیگر نیاز داشتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه