فرهاد مجیدی به توصیه کسی نیاز ندارد

فرهاد مجیدی به توصیه کسی نیاز ندارد
کدخبر : 3742

سرپرست سابق استقلال پیش بینی کرد آبی‌ها با فرهاد مجیدی روزهای خوبی را سپری خواهند کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، اصغر حاجیلو سرپرست سابق استقلال پیش بینی کرد آبی‌ها با فرهاد مجیدی روز‌های خوبی را سپری خواهند کرد و در این بین هواداران باید از تیم حمایت کنند تا تیم همچون دور رفت روند رو به رشدی داشته باشد.

 

شرایط این روز‌های استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بعد از رفتن استراماچونی شرایط کمی عوض شد مربی جدید به این تیم آمد و روند تیم کلا تغییر یافت امیدوارم هر چه زودتر تیم به ثبات لازم برسد و همانند دور رفت نتایج لازم را کسب کنند.

 

به نظرتان چرا استراماچونی از استقلال رفت؟
به هر حال شرایط طوری بود که ایشان می‌خواست به پولش برسد البته او این مساله را می‌دانست که شاید نتواند در نیم مفصل دوم نتایج لازم را کسب کند و به همین دلیل از استقلال جدا شد البته یک جور‌هایی هم دنبال بهانه بود. در رفتن استراماچونی از استقلال خیلی از تقصیر‌ها گردن خود اوست

 

حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال را چطورارزیابی می‌کنید؟
فرهاد از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و هواداران با او خاطرات خوبی دارند من در روز معارفه او حضور داشتم و همان جا فهمیدم که از روز اول چقدر برای این کار ذوق و استعداد دارد و مطمئن هستم استقلال با فرهاد روز‌های خوبی را هم تجربه خواهد کرد.

 

یعنی معتقدید استقلال در نیم فصل دوم می‌تواند به موفقیت برسد؟
قطعاً همین طور است فرهاد مجیدی همان تیمی را در اختیار دارد که تراکتور را در تبریز شکست داد و مقابل سپاهان هم تا آخرین لحظات پیش بود از دوستان نزدیک تیم هم شنیده‌ام که تیم با روش استراماچونی در حال تمرین کردن است که این یک خبر خوب است مطمئن باشید استقلال فرهاد فوتبال خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

این روز‌ها بحث حضور استقلال در اسیا در کشور ثالث است؟
این یک داستان واقعا جالب بود امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد در نهایت به سود استقلال و دیگر نمایندگان ایران باشد به نظر من استقلال نباید خودش را معطل‌ای اف سی کند باید هر چه زودتر یک اردو یا چند بازی دوستانه را برگزار کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

 

توصیه به فرهاد مجیدی ندارید؟
فرهاد مجیدی فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده داشت و شرایط تیم را به خوبی می‌داند خودش بهترین نفر است و نیاز به توصیه من ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه