بالا گرفتن تنش ها بین منصوریان و کمالوند + عکس

بالا گرفتن تنش ها بین منصوریان و کمالوند + عکس
کدخبر : 3856

ذوب آهن و پارس جنوبی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش‌سه، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر امروز در اصفهان تیم ذوب آهن از پارس جنوبی جم پذیرایی می کند. نکته مهم این مسابقه تغییرات زیاد دو تیم نسبت به نیم فصل اول است. هردو تیم نسبت به نیم فصل اول با سرمربی جدید به میدان می روند. در اواخر مسابقات نیم فصل اول علیرضا منصوریان و فراز کمالوند از هدایت تیم های خود کناره گیری کردند و حالا رادولوویچ و هومن افاضلی جایگزین آنها هستند.


در ترکیب بازیکنان ذوب آهن و پارس جنوبی نیز تغییراتی انجام شده و حالا باید دید چه نتیجه ای در این مسابقه حاصل می شود. بازی رفت ذوب آهن و پارس جنوبی در جم با تساوی بدون گل به پایان رسید.


البته آنها در جام حذفی نیز یک مسابقه با هم انجام دادند که در آن بازی تیم اصفهانی دو بر یک به برتری رسید. در آن بازی علیرضا منصوریان و فراز کمالوند درگیری لفظی پیدا کردند. بعد از آنکه بازیکنان ذوب آهن در چند صحنه بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، سرمربی وقت پارس جنوبی به سمت منصوریان رفت و نسبت به عملکرد شاگردان او انتقاد کرد. همتای کمالوند در ذوب آهن هم این مربی را هُل داد که این مساله حواشی عجیبی را ایجاد کرد.


گفتنی است؛ دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی ساعت 15:45 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه