نباید بازی استقلال به وقت های اضافه بکشد

نباید بازی استقلال به وقت های اضافه بکشد
کدخبر : 3895

بدترین اتفاق برای استقلال در دیدار امشب این است که بازی با الکویت به وقت‌های اضافه برود!

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، استقلال در بدترین روز‌های خود تهران را برای دیدار با الکویت ترک کرد. فارغ از وضعیت بد روحی روانی تیم طی روز‌های گذشته که نمی‌دانست در تهران بازی دارد، در دوحه باید به میدان برود یا در دبی، این تیم در روز‌های باقی‌مانده به اعزام حتی زمین تمرین درست و حسابی هم نداشت. استقلال در شرف اعزام به جزیره کیش برای برپایی اردوی شبانه‌روزی بود که متوجه شد باید راهی دبی شود.
 
 
این تیم از آخرین ساعات شامگاه پنج‌شنبه سوم بهمن راهی فرودگاه مهرآباد شد و تازه ساعت ۳ بامداد فهمید نمی‌تواند به امارات برود. بازگشت به هتل و دوباره ترانسفر به فرودگاه همه و همه از این تیم، گروهش خسته و درمانده برجای گذاشته که حالا باید پس از سفر به دبی و اقامت کوتاه‌مدت در این شهر امشب به میدان هم برود.

 

قطعاً استقلال باید در وقت‌های قانونی کار را یکسره کند. در غیر این صورت علاوه بر کاهش بخت پیروزی این تیم، احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان استقلال هم به مراتب افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر مصدومیت، ممکن است خستگی باعث بروز رفتار‌های خشن از سوی شاگردان فرهاد مجیدی شده و موجب محرومیت یا خطای پنالتی شود که اگر تیم به پلی آف بعدی برسد باید تعدادی از نفراتش (حتی یک نفر) را به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشته باشد. ضمن اینکه خستگی عضلات موجب می‌شود اسید لاکتیک ترشح شده اطراف ماهیچه را گرفته و در دقایق بعد از ۹۰ مانع از فرمانبری از مغز شود! پس استقلال قطعاً باید کار را در ۹۰ دقیقه تمام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه