بمب نقل و انتقالات بالاخره پرسپولیسی شد + عکس

بمب نقل و انتقالات بالاخره پرسپولیسی شد + عکس
کدخبر : 4019

مهاجم سابق تیم فوتبال تراکتور با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بیان کرد:  یک روز قبل از اتمام نقل و انتقالات با آنتونی استوکس توافق شد و او پیش نویس قرارداد را که شامل مبلغ و ۲ بند مهم بود را امضا کرد. در ادامه نمایندگان باشگاه  خبیری و حسینی به دوبی رفتند و ضمن بررسی برخی موارد حقوقی و توافق بر سر جزئیات و بند‌های قرارداد که با نظارت مدیرعامل انجام شد با استوکس و نمایندگانش نهایی شد.

قدوسی تصریح کرد: ما از نمایندگان استوکس هم تشکر می‌کنیم که در زمینه بند‌های قرارداد نهایت تعامل را داشته و خود بازیکن هم با چنین قراردادی که از هر لحاظ خوب به نظر می‌رسد بسته شود و مخالفتی با خواسته‌های باشگاه نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:دیشب توافق با استوکس نهایی شد و قرارداد از سوی وی به امضا رسید. امروز هم  انصاری فرد این قرارداد را به امضا رساند و پیوستن استوکس به پرسپولیس قطعی شده است؛ بنابراین آنتونی استوکس امشب با تهیه بلیت از سوی باشگاه، آنتونی استوکس فردا راهی تهران می‌شود.

قرارداد با این مهاجم یکی از بهترین قرارداد‌های ممکن خواهد بود و در این باره خود بازیکن و مدیرعامل باشگاه مسائل را تشریح خواهند کرد. از همکاری همه عزیزان و نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و افرادی که مشاوره‌های لازمه را در این مسیر دادند ممنونیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه