دیده نشدن اوساگونا در روز شیرین پرسپولیس + عکس

دیده نشدن اوساگونا در روز شیرین پرسپولیس + عکس
کدخبر : 4027

مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس در دیدار با تراکتور نتوانست عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد و حالا با حضور استوکس باید تلاش بیشتری برای رسیدن به ترکیب کند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولیس ظهر امروز در دیداری خانگی به مصاف تراکتور رفت و در نهایت موفق شد با دو گل وحید امیری و علی‌علیپور به پیروزی برسد. برد و نمایش درخشانی شاگردان یحیی گل‌محمدی باعث شد تا نگاه خاص و تیزبینانه به نمایش اوساگوآنا خیره نشود.این مهاجم نیجریه‌ای که در فصل نقل و انتقالات 5 روز در تمرینات تیم فولاد حضور داشت، در نهایت به تهران رفت. او قرار بود با 120هزار دلار به فولاد بپیوندد اما حالا  در جمع شاگردان گل‌محمدی حاضر شده و در همان اولین بازی هم فیکس بازی کرد.

اوساگوانا از امروز از ابتدا در ترکیب سرخ‌پوشان برابر تراکتور حضور داشت اما بازی فیزیکی و خطاهای متوالی ممکن است برای او سخت تمام شود. دقایقی قبل استوکس قراردادش با پرسپولیس را نهایی کرد و اگر او آماده باشد کار اوساگوآنا برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت‌تر خواهد شد. البته او فرصت کافی برای هماهنگ‌شدن با هم‌تیمی‌هایش در پرسپولیس نداشته و باید دید در ادامه چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه