لحظه سیو طلایی فلاح زاده + عکس

لحظه سیو طلایی فلاح زاده + عکس
کدخبر : 4093

گل‌گهر برای رسیدن به برد مقابل سایپا بی‌محابا حمله می‌کرد، اما جدی‌ترین موقعیت این تیم در ثانیه‌های پایانی تبدیل به گل نشد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، سایپا در حالی موفق شد این هفته در بازی حساس پایین جدولی‌ها یک امتیاز از گل‌گهر بگیرد که حریف آنها در حضور تماشاگران سیرجانی سعی در کسب پیروزی داشت، اما در نهایت متوقف شدن شاگردان مجید جلالی در این دیدار موجب شد تا نارنجی پوشان فاصله خود را با قعرنشینان بیشتر کرده و با ۱۵ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کند.

گل‌گهر با وجود برتری یک نیمه‌ای و حملاتی که با واکنش‌های حامد فلاح‌زاده تبدیل به گل نشد، در دقیقه ۶۳ گل تساوی را از سایپا دریافت کرد ولی با این وجود تا لحظه سوت پایان مسابقه باز هم موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورد که جدی‌ترین آنها را دروازه‌بان باتجربه سایپا مهار کرد.

دو حمله جدی سیرجانی‌ها در دقایق تلف شده نیمه دوم اتفاق افتاد و این تیم درآستانه رسیدن به گل برتری قرار داشت، اما شوت محکم یونس شاکری از مقابل محوطه ۶ قدم و دروازه سایپا را حامد فلاح‌زاده با خروج به موقع و عکس‌العمل دیدنی دفع کرد و دو دقیقه پس از آن هم واکنش مناسبی روی ضربه سر رنجبری داشت.

نارنجی پوشان با شکست‌ناپذیری در دومین بازی پیاپی دور برگشت حالا امید زیادی برای بقا در لیگ برتر و اضافه شدن به تیم‌های میانه جدولی پیدا کردند و در هفته‌های آینده برای فاصله بیشتر با تیم‌های قعرنشین تلاش می‌کنند تا شرایط بهتری به دست بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه