قلعه نویی هم سرمربی سپاهان می ماند هم تیم ملی !

قلعه نویی هم سرمربی سپاهان می ماند هم تیم ملی !
کدخبر : 4151

مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال راهی هستند که تا پایان فصل امیر قلعه‌نویی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرورزشی ، اگرچه مدیران فدراسیون فوتبال بحث انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را تکذیب کردند، اما به نظر می رسد گزینه نهایی آنها برای این سمت سرمربی سپاهان است. در چنین شرایطی امروز مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان مخالفت رسمی این باشگاه را با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی اعلام کرد.

 

با این حال مدیران سپاهان قصد دارند در این خصوص با فدراسیون نشینان وارد مذاکره شوند تا شاید راهی برای انجام انتقال پیدا کنند. اگرچه سپاهانی ها به طور رسمی راهکار خود را درباره حضور قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی اعلام نکردند اما اینطور که از شواهد پیدا است آنها می خواهند پیشنهاد سرمربیگری همزمان قلعه‌نویی در سپاهان و تیم ملی را به فدراسیون ارائه کنند.

 

با توجه به اینکه تیم ملی تا عید نوروز مسابقه رسمی ای ندارد و آن زمان هم دو بازی نسبتا آسان با هنگ کنگ و کامبوج برگزار می شود، مدیران سپاهان قصد دارند قلعه‌نویی را در تیم خود حفظ کنند و برای آن اردو او به تیم ملی برود و سپس بعد از عید نوروز که دوباره بازی های ملی تعطیل می شود، در سپاهان کارش را ادامه بدهد.

 

مسعود تابش وقتی با سوالی در این خصوص مواجه شد گفت: «ما تا زمانی که با مدیران فدراسیون جلسه نگذاریم دنبال هیچ چیزی نیستیم. اما فکر می کنم چون تیم ملی فعلا بازی ندارد، شاید بشود طوری جلو رفت که ایشان یک گروه آنالیز بگذارد و بازی های لیگ را تماشا کند تا سپاهان هم متضرر نشود. منتهی همانطور که گفتم این فقط یک پیشنهاد است و باید ببینیم نظر فدراسیون نشینان چیست تا به یک تصمیم برسیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه