فرهاد مجیدی نیمار را به استقلال اورد !

فرهاد مجیدی نیمار را به استقلال اورد !
کدخبر : 4163

مجیدی در نشست خبری پس از بازی با الریان گفت: با تمام احترامی که برای تیم الریان قائلم، باید بگویم که ما یک سر و گردن بالاتر از آن‌ها بودیم.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با الریان که با پیروزی پنج بر صفر آبی پوشان به پایان رسید اظهار داشت:  الریان تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. همیشه در آسیا از الریان به عنوان یک تیم بزرگ نام می‌برند. در واقع فکر نمی‌کردیم الریان را با این نتیجه ببریم. در چند هفته گذشته مشکلات زیادی وجود داشت که فقط من و بازیکنان از آن خبر داریم. تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که باید به احترام بازیکنانم بایستم و بابت این بازی زیبا از آن‌ها تشکر کنم.  

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که الریان تیم بهتری است یا استقلال تصریح کرد: نتیجه بازی نشان می‌دهد کدام تیم بهتر است. بازیکنان ما در این بازی بی اشتباه بودند و اگر بخواهم بهترین بازیکن را انتخاب کنیم، نمی‌توانم، زیرا تمام آن‌ها عالی بودند. با تمام احترامی که برای تیم الریان قائلم، باید بگویم که ما یک سر و گردن از آن‌ها بالاتر بودیم.

 

 

مجیدی در واکنش به صحبت‌های خبرنگار عربی درباره درخشش مهدی قائدی و این که به سن و سال کم او نمی‌خورد حتی در رده بزرگسالان بازی کند گفت: ما در تیممان مهدی نداریم. او نیمار است!

 

او در خصوص آنالیز تیم حریف و از کار انداختن یاسین براهیمی گفت: یکی از برنامه‌های ما کنترل بازیکن شماره هشت (یاسین براهیمی) بود. به او اجازه دادیم در منطقه‌ای صاحب توپ شود که خطری برای تیم ما نداشته باشد.  

 

مجیدی درباره همگروهی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از نتایج تیم‌های دیگر خبر ندارم و نمی‌دانم چه تیم‌هایی در گروه ما هستند، اما برای ما فرقی ندارد. روز گذشته هم گفتم که استقلال همیشه استقلال است، اما ما از فردا تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ داخلی می‌گذاریم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی آسیا فکر می‌کنید گفت: استقلال یک تیم بزرگ در آسیا است و سابقه ۲ قهرمانی در سطح قاره را دارد. بازیکنانم رویا‌های بزرگ دارند و مطمئن باشید برای باشگاه و هواداران بهترین نتایج را رقم می‌زنند. به شرطی که امکانات لازم برای تیم فراهم باشد.

 

 

در ادامه این نشست مهدی قائدی در پاسخ به سوال یک خبرنگار عربی درباره سنش گفت: سه ماه است که ۲۱ ساله شدم.

 

قائدی در ادامه گفت: ابتدا باید از تمام هم تیمی هایم تشکر کنم، زیرا همه‌ی آن‌ها با تمام وجود تلاش کردند و تنها هدف ما پیروزی بود. از سرمربی تیمم تشکر می‌کنم که به من میدان داد و توانستم جواب اعتمادش را بدهم. این پیروزی را به هواداران استقلال و مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کنم.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه