این استقلال فرهاد مجیدی است نه استراماچونی

این استقلال فرهاد مجیدی است نه استراماچونی
کدخبر : 4199

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در بازی با الریان قطر با تفکر فرهاد مجیدی کار خود را پیش بردند و توانستند به موفقیت برسند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ایمان عالمی درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل الریان قطر در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز یک روز فوق العاده و خاطره انگیز برای هواداران بود. بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. جا دارد به هواداران به خاطر این پیروزی شیرین تبریک بگویم. ما این تیم را نباید دیگر تیم استراماچونی بنامیم، چون استقلال در این بازی با تفکر فرهاد مجیدی به مصاف الریان رفته بود و بازیکنان توانستند به وظایف خودشان به طور کامل عمل کنند.



او ادامه داد: الریان در این بازی خوب آنالیز شده بود و تمام مسئولیت‌هایی که بازیکنان در این بازی داشتند، به خوبی انجام شد. حضور به موقع ارسلان مطهری در شرایطی که قائدی تیم حریف را خسته کرده بود، بسیار موثر واقع شد و این بازیکن توانست با مهارت خود دو گل به ثمر برساند. همچنین هافبک‌های مرکزی تیم توانسته بودند عملکرد خوبی داشته باشند و بازی را در میانه زمین به خوبی مدیریت کنند.



عالمی درباره زوج دیاباته و قائدی در خط حمله استقلال خاطرنشان کرد: قائدی و دیاباته از بهترین مهره‌های استقلال هستند و هر زمان و در هر بازی برای هر تیمی خطرناک خواهند بود. شیخ دیاباته در یک جاگیری مناسب و حرفه‌ای گل اول را به ثمر رساند. به نظر من خط حمله استقلال با آمدن ارسلان مطهری می‌تواند انعطاف بیشتری داشته باشد. به نظر من ما باید در تمام پست‌ها چنین انعطافی را داشته باشیم یعنی اگر برای دیاباته مشکلی پیش آمد، جاگزین‌های او بتوانند خلأ موجود را به خوبی پر کنند.



بازیکن پیشین استقلال افزود: استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر با ۱۴ بازیکن کار خود را جلو برد و این مساله باید در نیم فصل دوم لیگ برطرف شود. امیدوارم با رقابت دوستانه‌ای که بین بازیکنان در پست‌های مختلف به وجود می‌آید، کیفیت فنی تیم افزایش پیدا کند.



او در پایان گفت: استقلال بعد از مشکلاتی که در مدیریت تیم و اعزامش به مسابقات داشت، توانست ۷۲ ساعت سخت را پشت سر بگذارد و به موفقیت برسد. قطعا در سه جام جنگیدن سخت است. با وضعیت مدیریتی که وجود دارد، کار سخت‌تر هم خواهد شد. فرهاد مجیدی هم آمده تا به استقلال کمک کند و ما هم باید از او حمایت کنیم. او کار سختی دارد، اما استقلال نام بزرگی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است و می‌تواند در سه جام بجنگند. بازیکنان با توجه به مشکلاتی که وجود دارد با غیرت بازی می‌کنند و امیدوارم استقلال بتواند در نهایت کار به بهترین شکل ممکن به موفقیت برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه